پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

در متن و حاشیه فوتبال

فوتبال همواره با حاشیه همراه است اما اینکه عده ای جلوی فدراسیونی قد علم کنند، نشان می دهد که مسئولان باشگاه ها و فدراسیون راه گفتمان را در پیش نگرفته اند. از سوی دیگر اخبار خوشایند دیگری هم وجود دارد که خواندن و شنیدن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

شعار پرسپولیسی ها در حومه فدراسیون

حدود 50 هوادار تیم فوتبال پرسپولیس در اعتراض به احکام صادره توسط کمیته انضباطی، صبح امروز (شنبه) مقابل در فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

در این تجمع هواداران پرسپولیس شعارهایی در حمایت از سیدجلال حسینی و تیم پرسپولیس و علیه عزیزی خادم شعار دادند.

کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال، علاوه بر جرائم نقدی، فرشاد فرجی را دو جلسه و سیدجلال حسینی را یک جلسه از همراهی سرخپوشان محروم کرده است.

 

مجید حسنی از نگاه الشرق

 روزنامه «الشرق» قطر نوشت: گزارش‌های زیادی تأیید کرده‌اند که باشگاه‌هایی از لیگ ستارگان قطر برای جذب مجید حسینی، مدافع ایرانی در حال مذاکره هستند. این بازیکن پس از حضور سه ساله در ترابزون‌اسپور، این باشگاه را ترک کرد و حالا در دسترس باشگاه‌هایی قرار دارد که به جذب او متمایل هستند.

گزارش‌ها همچنین از ارائه پیشنهادهای زیادی از کشورهای روسیه و ترکیه به حسینی حکایت می‌کنند اما او تمایل دارد که بازی در لیگ ستارگان قطر را تجربه کند؛ به‌ ویژه در سایه درخشش بازیکنان ایرانی در فصول گذشته. این بازیکن یکی از مدافعان برجسته است و به یکی از باشگاه‌های قطری که به دنبال یک مدافع میانی با خصوصیات حسینی هستند، منتقل خواهد شد.

 

بازیکن ایرانی در تیم ملی آذربایجان؟!

 جیووانی دی‌بیاسی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال آذربایجان نام حجت حق‌وردی، مدافع ایرانی سومقاییت را در بین فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار آذربایجان قرار داد.

به نظر می‌رسد بعد از علی قربانی، قرار است حجت حق‌وردی نیز به عنوان دو بازیکن ایرانی با پذیرفتن تابعیت آذربایجانی برای این تیم به میدان برود.