پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پیشکسوتان از یادرفتگان دیرینه در ملاقاتی تازه

کارگروه پیشکسوتان والیبال بانوان با حضور دکتر فریبا محمدیان برگزار شد.

کارگروه پیشکسوتان والیبال بانوان صبح امروز با حضور دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور ریاست در امور بانوان و‌ جمعی از پیشکسوتان در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

خانم ها شیرین برادران مهاجری، فائزه جعفری، مهری خرازی، حمیرا روزبهانی، صغری نژاد نایبی، هاجر نجاتی زاده و سمیه یوسفی حاضران در این نشست بودند.

در ابتدای این جلسه دکتر محمدیان به ضرورت افزایش تعاملات با پیشکسوتان و استفاده از نظرات کارشناسی آنان در امور فنی اشاره کرد و از آمادگی بخش بانوان در استفاده از توان و ظرفیت پیشکسوتان خبر داد.

در ادامه این نشست هر یک از حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون امور پیشکسوتان پرداختند.

در پایان نشست مهری خرازی از والیبالیست‌های سابق تیم ملی به روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره موضوعات مطرح شده در کارگروه گفت: تعیین و تدوین معیارهایی برای شناخت پیشکسوتان و رده بندی سنی  برای تشکیل تیم ملی یکی از محورهای گفتگو بود. تزریق نشاط و امید به پیشکسوتان به واسطه حضور در این تیم‌ها و یادآوری روزهای جوانی که در والیبال طی شده است، اولویت اصلی ما است.

صغری نژادنایبی از دیگر حاضران در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کارگروه پیشکسوتان گفت: یکی از پیشنهادات من کاشت درخت به نام هر یک از پیشکسوتان والیبال در اطراف کمپ بانوان بود. جانمایی قاب عکس مسئولان والیبال بانوان بعد از انقلاب در کمپ و سرکشی به بزرگان والیبال نیز یکی دیگر از پیشنهادات حاضران بود.

هاجر نجاتی زاده در این جلسه با تشکر و قدردانی از دکتر محمدیان در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان، تشکیل کارگروه ها را جهت بهره گیری از نقطه نظرات با تجربه‌ها بسیار ضروری و راهبرد  خواند.

البرز ورزشی: بدون تردید حرمت گذاشتن به پیشکسوتان به ویژه در بخش بانوان که از یادرفتگان قصه تور هستند، اقدامی مقبول و درخور تحسین است. فراموش نکنیم که در این حیطه بسیاری از ستارگان دیروز ورزش والیبال بانوان حضور دارند که باید مورد تکریم قرار گیرند. سوای استاد دکتر مینا فتحی باید از پری فردی، گیتی یگانه، دکتر مهوش نوربخش، اعظم گیوگل، نازی حریریان، زیبا خلج، دکتر لیلا امامی، حبیبه پاشایی، زری حسینی، فریبا حاجی ها و ... نیز یادی شود. که هر کدام در برهه ای از والیبال ایران اثرگذار و چهره های ماندگار بودند.