چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
پیکار حساس دو تیم حذف شده آسیایی در اهواز

پرسپولیس و استقلال امروز لیگ برتر را داغ تر می کنند

امشب و در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران سه دیدار در شهرهای تهران، آبادان و اهواز برگزار می شود.

امشب تیم پرسپولیس یکی از دو مدعیان جدی لیگ به همراه سپاهان ایران سیستم فوتبال ایران در استادیوم آزادی تهران با ذوب آهن اصفهان دیدار خواهد کرد.  تیم ذوب آهن اصفهان در روز های گذشته با استقلال تهران در این استادیوم بازی کرده است با این تفاوت که تیم ذوب آهن ابتدا با نتیجه دو بر صفر موفق به شکست استقلال در سری مسابقه های لیگ برتر شده بود، در دیدار خیلی مهم تر بعدی خود برابر استقلال در استادیوم آزادی تهران برگزار شد با نتیجه دو بر یک مغلوب آبی پوشان پایتخت و در آخر از گردونه جام حذفی کشور خارج شد؛ بنابراین امشب در مصاف خانگی مقابل ذوب آهن یعنی همان تیم سابق یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت اما پرسپولیس در صورت صعود در مقابل ذوب آهن به عنوان تنها رقیب سپاهان اصفهان برای تکرار قهرمانی در لیگ نامیده می شود.

صنعت نفت آبادن و استقلال  در بازی امشب در آبادان هم نه تنها برای صنعت نفت بلکه استقلال نیز اهمیت بسیاری دارد. استقلال به خاطر دو باخت قبلی خود مقابل ذوب آهن و پرسپولیس کماکان در رده پنجم لیگ برتر است.

امشب تراکتور تبریز هم که به تازگی دو بر صفر در اراک مقابل آلومینیوم باخت، باید در اهواز مقابل یکی از چهار نماینده حذف شده در ادامه لیگ برتر ایران قرار بگیرد. تراکتور با وجود داشتن بازیکنان و امکانات خوب خود دررده هشتم لیگ برتر قراردارد و این در حالی است که همین تراکتور در سال پیش قهرمان جام حذفی کشور بود.

نویسنده: حسن امامقلی