جمعه هفتم اردیبهشت ماه

عزیزی خادم: راهبرد و هدف ما در فدراسیون فوتبال توسعه است

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید امیدوارم تیم ملی از این مرحله سربلند خارج شود. اعتبار و اعتلای تیم ملی به موفقیت تیم ملی گره خورده و امروز ما به این واسطه در جزیره کیش دور هم جمع شدیم.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در صحبت‌های خود در این مراسم گفت: از سازمان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنیم که در این شرایط سخت و حساس از تیم ملی حمایت مشتاقانه‌ای داشتند و در این راه با برنامه‌ریزی و حمایت در کنار فدراسیون فوتبال بودند.

وی ادامه داد: راهبرد و هدف ما در فدراسیون فوتبال توسعه است و با مشکلاتی که فدراسیون فوتبال داشت، سعی داریم این راهبرد توسعه را دنبال کنیم. یکی از موارد توسعه و برنامه ما کمپ تیم‌های ملی است. به طور مرتب باید با تیم‌های منطقه بازی دوستانه یا رسمی داشته باشیم و داشتن اردو و کمپ در جزیره کیش یکی از اهداف ماست. امیدوارم با این تفاهم نامه به قراردادی واقعی برسیم تا تیم‌های ملی آقایان و بانوان در کیش اردوهای خود را برپا کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ثروت یک شبه پدیدار نمی‌شود، گفت: توسعه نیز به سرعت حاصل نمی‌شود و امری زمان‌بر است. نگاهی ملی داریم که انسجام ملی را رقم می‌زند. ما در فدراسیون فوتبال نگاهی وحدت بخش داریم و امیدواریم از ظرفیت منطقه آزاد کیش استفاده کنیم. برای توسعه و برپایی کمپ تیم ملی، فقط جزیره کیش مدنظر ما نیست و سایر مناطق کشور را در نظر داریم که در برنامه استعدادیابی ما نیز جای دارند.

عزیزی خادم یادآور شد: امیدوارم تیم ملی از این مرحله سربلند خارج شود. اعتبار و اعتلای تیم ملی به موفقیت تیم ملی گره خورده و امروز ما به این واسطه در جزیره کیش دور هم جمع شدیم. همه برای تیم ملی تلاش می‌کنند و خوشحال هستند. امیدوارم سال آینده در این روزها کمپ مدرن شده و بازسازی شده تیم ملی را در اختیار داشته باشیم و خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.