جمعه هفتم اردیبهشت ماه

چند برش از فوتبال ایران

در میان اخبار ریز و درشت فوتبال ایران، سوای بازی مهم پرسپولیس و تراکتور تبریز، چند خبر در خور توجه هم وجود داشته که اشاره وار می خوانید.

دوئل گل محمدی با خطیبی

دو تیم فوتبال پرطرفدار پرسپولیس و تراکتور تبریز امروز در ساعت 19:50 در ورزشگاه آزادی مقابل همدیگر قرار می گیرند. این مسابقه در چهارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور خواهد بود. تراکتورسازی در زمان مربیگری ساکت الهامی با شکست دادن استقلال برای دومین بار موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شده بود از طرفی پرسپولیس نیز سال گذشته با هدایت یحیی محمدی برای چهارمین بار جام قهرمانی را به خانه برد. باید دید امشب تیم یحیی گل محمدی برنده می شود، یا رسول خطیبی؟!

 

کاپیتان های ناراضی تراکتور در آمریکا و انگلیس

اشکال دژاگه و مسعود شجاعی دو بازیکن سرشناس و ناراضی تیم فوتبال تراکتور که با رسول خطیبی مشکل پیدا کرده بودند، چند صباحی را در آن سوی مرزها می گذرانند. کاپیتان های ناراضی استقلال به ترتیب در ایالات متحده و کشور انگلیس به سر می برند و آب اختلافات این دو بازیکن با مربی سرشناس تبریزی از آسیاب افتاده است.

 

خبر الجزیره عربستان درباره پرسپولیس

با اعلام روزنامه «الجزیره» عربستان، پرونده شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس ایران همچنان در جریان است.

بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با برد مقابل النصر عربستان بود که این تیم عربستانی به بهانه استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیر مجاز، به کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

رد شکایت النصری ها در AFC آنها را بر آن داشت که این شکایت را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ببرند و آن‌را پیگیری کنند.

به نوشته روزنامه الجزیره عربستان، جلسه دادگاه کاس در ارتباط با این پرونده روز ۲۳ آگوست (۱ شهریور) برگزار می‌شود و جرایم انضباطی و محرومیت در انتظار کسانی خواهد بود که دچار تخلف شده‌اند.