پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

محمد نوری: وزیر بعدی همه باشگاه ها را به یک چشم نگاه کند

محمد نوری پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال می گوید: متاسفانه شخص وزیر ورزش و جوانان طی این چند سال به باشگاه استقلال توجهی نداشته و کمترین حمایت را کرده است. لذا انتظار داریم که دولت بعدی در انتخاب وزیر ورزش آنقدر دقت کند که توانایی اجرای عدالت را در ورزش داشته باشد و باشگاه ها را فرزندان و بازوان ورزش کشور بداند.

وی درباره این روزهای باشگاه استقلال نیز گفت: دیاباته مهاجم خارجی استقلال که به کشورش سفر کرده، هنوز به ایران برنگشته است و این هم یکی از مشکلات تیم استقلال است. امیدواریم که مسئولان باشگاه بتوانند به ماجرای چند روز اخیر از جمله سفر دیاباته پایان ببخشند.

نوری اضافه کرد: قرار است امروز جلسه مهمی در وزارت ورزش برگزار شود تا تکلیف اختلاف به وجود آمده بین هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال روشن شود. واقعا حیف از باشگاه بزرگی مثل استقلال بحران خارج نشده، وارد مشکلات جدیدتری شود.

وی درباره آکادمی فوتبال استقلال نیز گفت: امیدوار هستیم که هیات مدیره باشگاه در این باره هم تصمیمات مقتضی را انجام دهد. و من فکر می کنم که در بعد تیم بزرگسالان فرهاد مجیدی باید تیمش را برای برگزاری مسابقه مهم و حیثیتی مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور و در نهایت لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. بروز حاشیه در باشگاه بزرگ مس استقلال سنگ بزرگی را همیشه مقابل پای تیم فوتبال این باشگاه قرار داده است.

گفت و گو: حسن امامقلی