پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چند برش از فوتبال ایران

برکناری محمد پنجعلی در تیم امید پرسپولیس از عجایب بوده است اما در فوتبال هر روز باید منتظر خبرهای خوب و بد بود از جمله این خبرها واکنش خبرنگاران عربستان سعودی نسبت به ادامه دیدارهای نمایندگان این کشور با باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان است.

 

الشرق الاوسط و بازی نمایندگان ایران

تصمیم  AFC به انتقال بازی های استقلال و تراکتور با الهلال و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به زمین بی طرف شائبه برانگیز بود.

نشریه «الشرق الاوسط» عربستان که حامی الهلال است در خصوص این تصمیم AFC نوشت: حضور استقلال و فولاد ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در جده و ریاض به دلیل شرایط استثنایی کرونا بود و بازی ها به شکل متمرکز برگزار شد و ربطی به پرونده بازی های ایران و عربستان نداشت.

 

 

حلالی جایگزین پنجعلی شد

اسماعیل حلالی به عنوان سرمربی تیم امید باشگاه معرفی شد. وی قرار است از میان متقاضیانی که از طریق ارسال پیامک، فرم حضور در تست استعدادیابی تیم امید را پر کرده‌اند، تیم فصل آینده خود را تکمیل کند. حلالی در شرایطی مربی تیم امید شد که پیشتر محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس این سمت را برعهده داشت.

 

واکنش خبرنگار سعودی

عبدالعزیز المریسل خبرنگار سعودی در برنامه تلویزیونی «الحصاد الریاضی» گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا به خودش اجازه داده تا قوانین و برنامه سابقش را زیرپا بگذارد. طبق برنامه اعلام شده النصر باید در ریاض میزبان تراکتور ایران باشد و الهلال نیز میهمان استقلال در تهران باشد. بالاخره خبرنگاران متعصب سعودی هم پذیرفتند که تیم های این کشور باید در ایران بازی کنند.