جمعه هفتم اردیبهشت ماه

قره داشلی: بازیکن خارجی اولویت ما نیست

دستیار جدید تیم والیبال شهرداری گنبد از تهران انتخاب شد. کامبیز یعقوبی از مربیان باتجربه و کم حاشیه والیبال ایران و از دستیاران کنونی آلکنو به عنوان کمک مربی تیم شهرداری گنبد انتخاب شد.

طاهر قره داشلی بازیکن سابق تیم ملی و مربی جدید شهرداری گنبد در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این مطلب اظهار داشت: سوای آقای یعقوبی، عبدالله آذر نیز به عنوان مربی کنار من خواهند بود. وی افزود: در حال حاضر سعید مصطفی وند، حسین امیری و علیرضا جلوه سه بازیکن غیربومی ما در لیگ برتر خواهند بود ضمن اینکه ادریس دانشور، میکاییل تاجر، یونس قلیچ نیازی، احسان دوجی، موسی سخاوی و حمید چوگان نیز همچنان با ما خواهند بود.

وی در پاسخ به پرسش ما که آیا به فکر استخدام بازیکن خارجی هستید، گفت: اولویت اول ما انتخاب بازیکنان ایرانی است ولی اگر ناچار شویم، بازیکنان خارجی را هم در برنامه داریم.

وی افزود: با حمایت شورای شهر و شهردار گنبد بودجه سالانه تیم تقریبا دوبرابر شده است و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.

مربی بین المللی والیبال درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های جهان هم گفت: جوانان ما خوب ظاهر شدند اما بازیکنان اصلی که به جمع اضافه شدند، از لحاظ روحی، روانی و ذهنی آماده نبودند و همین مساله موجب بروز ناهماهنگی هایی شد که امیدواریم در مدت باقیمانده تا بازی های المپیک برطرف شود.

گفت و گو: جمشید حمیدی