پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
برای حل مشکل باشگاه استقلال؛

کلهر: ضابطه های مدیریتی را رعایت کنیم

محمود کلهر از چهره های شاخص فوتبال که پیشینه بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال را دارد، در مورد مشکلاتی که در باشگاه استقلال حاکم شده، می گوید: وقتی آدم های غیرمتخصص مسئول هدایت باشگاهی می شوند، چون وارد به امور مدیریتی نیستند، کار به مداخله دیگران کشیده می شود.

کلهر اضافه می کند: منظور من این است که مدیریت فاکتورهای خاص خودش را دارد اما وقتی که به درستی اعمال نمی شود، هر کسی وظیفه خود را فراموش می کند و کار به مداخله و پشت گوش اندازی وظایف اصلی می شود. بدگویی و سنگ اندازی جای خود را به اصلاح امور می دهد. از سوی دیگر بحث مربیان هم مهم می نماید. وقتی مربیان ایرانی خود وارد حاشیه می شوند، نتیجه این می شود که ناز مربیان خارجی در فوتبال ما خریدار پیدا می کند.

کلهر می افزاید: اگر یک فصل استقلال قهرمان نشود، چه خواهد شد؟ مگر پارسال قهرمان شده اند؟! بیاییم اصل و اساس باشگاهداری را در این تشکیلات درست کنیم و جلوی روابط را بگیریم و اجازه ندهیم هیچ مربی یا مدیری خارج از چارچوب ضابطه وارد باشگاه های معتبری چون پرسپولیس و استقلال نشوند. در آن صورت همه چیز روال قانونی و منطقی پیدا می کند و هرج و مرج و بی نظمی از باشگاهی مانند استقلال دور خواهد شد.

گفت و گو: حسن امامقلی