پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چند برش از فوتبال

گریزی به اخبار ریز و درشت فوتبال کشور زده ایم تا دوستداران این ورزش پرطرفدار در جریان رخدادها و امور مرتبط به باشگاه های پرطرفدار قرار گیرد.

رای اعتماد به یک مربی

دراگان اسکوچیچ از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رای اعتماد گرفت تا هیاهوی به وجود آمده فروکش کند. امیدوار هستیم که ابقای این مربی باتجربه به سود فوتبال ملی ایران باشد. از این پس همه تلاش ها باید در جهت حمایت از تیم ملی صورت پذیرد. به یاد بیاوریم وقتی که تیم ملی نتیجه می گیرد، چقدر بازخورد دلپذیر در جامعه دارد.

 

شرط ماندن مغانلو در پرسپولیس

شهریار مغانلو در پایان فصل جاری بازی‌های فوتبال باشگاهی کشور قرارداد قرضی ۶ ماهه‌اش با پرسپولیس به پایان می‌رسد. مهاجم بلندقامت سرخپوشان که با سانتا کلارا پرتغال قرارداد دارد برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی چاره‌ای جز پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش ندارد.

باشگاه پرتغالی نیز برای انتقال قطعی مغانلو مبلغ ۶۰۰ هزار دلار به مدیر برنامه‌های این بازیکن و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است.

 

پرداخت 20 هزار دلار ناقابل

 شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته رقابت های لیگ برتر که در این فصل از مسابقات درخشش فصل گذشته را نداشت، به دلیل چند ماه تاخیر در دریافت حقوق و مطالباتش به صورت رسمی از باشگاه شکایت کرده بود و حالا این باشگاه ناچار است بر اساس حکم اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فیفا، به جز مطالبات، مبلغ ۲۰ هزار دلار هم بابت تاخیر در پرداخت به این بازیکن بدهد.

دیاباته فصل گذشته با ۱۵ گل عنوان آقای گل لیگ برتر را به دست آورده بود و در این فصل تنها ۲ بار برای تیمش موفق به گلزنی شده که هر ۲ گل هم در یک بازی بوده است. اما همین بازیکن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۵ گل عنوان بهترین گلزن تیم استقلال را از آن خود کرد.

نویسنده: حسن امامقلی