پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پاداش 50 میلیونی برای بازیکنان فوتبال ناشنوا

اشکان تقی پور: آمده ایم تا کمک حال ورزش ناشنوایان باشیم

حرکتی ارزشی و کاری انسانی در ورزش ناشنوایان شکل گرفته که جای ستایش دارد.

پروژه ای از سوی خیریه  نیک گامان جمشید  در ورزش ناشنوایان به کار گرفته شده است که هدف نهایی این پروژه ایجاد سلامت وپرورش و آموزش مددجویان بهزیستی است که بعضا در ورزش ناشنوایان  فعال هستند.

اشکان تقی پور مدیرعامل خیریه نیک گامان جمشید وعضو معتمد شورای مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی کشور وعضو هیات رئیسه ورزش های ناشنوایان وعضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور که در پیوند خوردن این حرکت نادر نقش به سزایی دارد،  به صورت گپ وگفت توضیحات بیشتری می دهد. اکثریت ورزشکاران ناشنوایان مددجوی سازمان بهزیستی هستند. آمدیم تا از طریق خیریه نیک گامان وبهزیستی کمک حال ورزش ناشنوایان باشیم.

 در نقش حامی واسپانسر وارد شده ایم، چون می دانیم  ورزشکاران ناشنوا از پتانسیل بالای برخوردار هستند. ابزارهای سخت ونرم افزاری خود را برای پیسرفت ورزشکاران ناشنوا به کار انداخته ایم تا مددجویان به افتخار ملی نابل ایند.در این حرکت خیر و برکت نیز از درجه بالایی برخوردار است. هدف نهایی این حرکت ایجاد نشاط وروحیه ورشد انگیزه در نزد ورزشکاران ناشنوا است.

اخیرا تیم فوتبال ناشنوایان در مسابقات مرحله اول بازیهای اسیا واقیانوسیه خوش درخشیدند.اجازه ندادیم که عرق انها خشک شود.مبلغ ۵۰میلیون پاداش به آنها پرداخت شد تا در مراحل بعدی باردیگر در حد افتخار افرین دیده شوند.

حرکت خیریه نیک گامان جمشید ،فقط در این مقطع خلاصه نمی شود. گستردگی کار مدنظر است. در برنامه خود ورود به معلولین وجانبازان در دستور کار قرار دارد.

میزان مشارکت ما با شرایط روز جامعه حرکت دارد. به روز رسانی هستیم واعتقاد دارم هر اندازه  در خدمت ورزشکاران ناشنوا باشیم خدمت بزرگی به جامعه،به ورزش و ورزشکاران ناشنوا شده است.

گفت و گو: اکبر عزیزی