پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اندر حکایت تیم استقلال

این آتش کی خاموش خواهد شد؟

چالش کنونی در استقلال به مانند آتش لحظه به لحظه در حال شعله ور شدن است تا جایی که اداره باشگاه وتیم به صورت مجمع الجزایری اداره می شود.

مدیر عامل بین خود با اعضای هیات مدیره دیوار کشیده است. فرهاد مجیدی هم به تنهایی هم سرمربی وهم نقش مدیرعامل را ایفا می کند. آماده سازی تیم و ظاهرا پرداخت پاداش که وظیفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره است بر گردن مجیدی افتاده است  تا در استقلال همه چیز درهم شده است.

خلاصه اینکه وضعیت استقلال مساعد نیست، اما هرچند که مجیدی پیروزی وبرد پشت برد کسب می کند. در حال حاضر تنها دلخوشی باقی مانده برای  هواداران استقلال کسب پیروزی های اخیر است. کسی نیست به این شرایط سامان دهد. در این شلوغ بازاری دکتر علی فتح اله زاده در جمع بازیکنان حاضر می شود تا شوک لازم بر استقلال وارد شود.فتح اله زاده بعنوان یک دلسوز ازجنس آبی و به عنوان نقش مسکن درجمع آبی ها حضور پیدا می کند تا ضمن صحبت با بازیکنان، توصیه هایی خصوصی با مجیدی داشته باشد، عمده صحبت فتح اله زاده با مجیدی این است؛ به عنوان یک عضو از خانوده آبی و یک تکیه گاه روی من حساب کنید. صحبت های فتح اله زاده گرچه  آرامش نسبی را بر قرار کرد، اما آتش در استقلال همچنان بر زیر خاکستر پنهان مانده است.

از سوی دیگر خبر رسید، دیاباته به تهران بازگشته است، اما او در راه بازگشت یک پرونده قطور زیر بغل دارد. دیاباته در مدت عدم حضورش در تهران از باشگاه استقلال مبنی بر عدم تعهدات مالی به فیفا شکایت برده است. همچنین میلیچ هم با شکایت خود استقلال به چالش کشانده تا درباشگاه بزرگی چون استقلال ثبات بدون تعریف بماند. اعتراض و چالش در استقلال هر روز ابعاد گسترده به خود می گیرد، این گستردگی باعث شده که هواداران این تیم هر روز در برابر یک نهاد قضایی اجتماع کرده و شعارهایی علیه مدیرعامل سر دهند. این در حالی است که مدیرعامل در داخل وزارت ورزش دارای تکیه گاهی است که هیچ توجهی به اعتراض ها علیه مدیرعامل باشگاه استقلال ندارد. دو گانگی ها و وصل شدن سر نخ ها به جاهای مختلف،شرایطی ایجاد کرده تا  در استقلال سنگ بر روی سنگ بند نباشد.

نویسنده: اکبر عزیزی