پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

راه سخت پیش روی فرهاد

فرهاد مجیدی که این روزها در تیمش برای ایجاد آرامش روحی نقش منجی را برای تیمش ایفا می کند، در سه بازی آینده باید با سه تیم دیدار کند که مربیان آن سه تیم دقیقا از تفکرات فنی او شناخت کافی و لازم دارند.

وی در شرایطی تیمش را مقابل آلومینیوم اراک آرایش خواهد داد که در آن سوی میدان علیر ضا منصوریان قراردارد. منصوریان هم از مجیدی شناخت دارد و هم از تیم استقلال، چون هم با مجیدی همبازی بوده وهم خود در روزگاری سکاندار استقلال بود، طبیعتا تقابل اندیشه های دو مربی که شناخت از یکدیگر دارند،ب ه سادگی اجازه نخواهد داد تا سه امتیاز بازی به سادگی به سود دیگری رقم بخورد.

مجیدی پس از عبور از پیچ منصوریان باید به دیدار تراکتور برود که در تیم تبریزی استاد مجیدی سکاندار است. فیروز کریمی که مجیدی را در فوتبال پرورش داده است با کلیه خصوصیات فردی و فنی مجیدی آشنایی دارد. پس ساده از کنار این تیم عبور نمی کند.

اما در پیچ سوم استقلال به دیدار سایپا و فراز کمالوند خواهد رفت. کمال که تا چندی پیش در کنار مجیدی قرار داشت. استقلال و مجیدی را همانند کف دست خود می شناسد.با انکه کمالوند هنوز در سایپا به اهداف خود وباشگاه نرسیده  است، اما  در برابر استقلال حداقل برای بقای سایپا در لیگ برتر حریفی از قبل بازنده  نخواهد بود.

مجیدی بعد از طی این مسیر طولانی به بزرگترین ایستگاه و سخت ترین ایستگاه که نقش مرگ و زندگی را دارد راه خواهد یافت. دربی حذفی مقابل مجیدی نقش خواهد بست. در اینجا عیارها محک خواهد خورد. طبیعتا مجیدی روزها و ساعت های سختی در پیش دارد.

نویسنده: اکبر عزیزی