چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
از گوشه و کنار فوتبال

پول هنگفت برای ذوب آهن

در هیاهوی فوتبال و در روزهایی که بازیکنی مقابل باشگاهی می ایستد یا بحث دستمزد کذایی ویلموتس داغ می شود، برخی اتفاقات می تواند آن روی سکه فوتبال را نشان دهد. به طور مثال در شلوغ بازاری فوتبال باشگاه ذوب آهن اصفهان  صاحب پولی هنگفت  شده است.

رسیدگی به شکایت این باشگاه در دادگاه کاس، قضات به سود باشگاه ذوب آهن مبنی بر جابه جایی رضا شکاری از باشگاه روبین کازان ومحکومیت باشگاه روبین رای خود را صادر کردندروبین کازان که شکاری را به تیم دیگری فروخته محکوم به پرداخت ۳۰۰هزار یورو به باشگاه ذوب آهن شد.

با آنکه فعالیت اکثریت تیم های ملی پایه فوتبال کشورمان تعطیل است، ناگهان لیست ۳۲نفره ای اعلام شد مبنی بر فراخوانی بازیکنان زیر ۱۵سال به اردوی آمادگی تیم ملی زیر ۱۵سال.این فراخوانی چگونه وبراساس تماشای کدام مسابقات شکل گرفته نا معلوم است. فعلا۳۲ نفر به اردو دعوت شده اند.پیدا کنید صداقت  و دور بودن از هر گونه وابستگی ها را.

 

تقوی مدیر آکادمی نساجی مازندران

رضا تقوی بازیکن سابق تیم ملی ونیروی زمینی تهران به عنوان مدیر آکادمی باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد.تقوی تجربه گرانبهایی در اختیاردارد که می تواند منشا خدمات بزرگ در نسل پرورش آینده سازان خطه مازندران برای باشگاه نساجی باشد.

 

نقل و انتقالات لیگ برتر

سازمان لیگ اعلام کرد، نقل وانتقالات لیگ برتر از تاریخ ۲۵ مرداد آغاز و تا تاریخ ۱۶ابان ادامه خواهد داشت. این تاریخ فقط مشمول لیگ برتر است.