چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
تورنمنت فوتبال نوجوانان کافا - تاجیکستان

روزبهان: بازیکنان مشکل تغدیه ندارند

مدیر تیم ملی نوجوانان بانوان با اظهار رضایت از شرایط این تیم در تاجیکستان گفت: شرايط اقامت و امكانات تمرينى بسيار خوبى داريم.

ناهید روزبهان درباره شرایط تیم ملی نوجوانان در تاجیکستان گفت: خوشبختانه شرايط اقامت و امكانات تمرينى بسيار خوبى داريم. اميدوارم از اين شرايط و اين سفر به بهترين شكل استفاده كنيم و آماده حضور در مسابقات دور اول قهرمانی آسیا شويم.

وی اضافه کرد: از اوایل خردادماه اردوهای تیم ملی نوجوانان برای حضور پرقدرت بازیکنان در رقابتهای زیر 17 سال کافا 2021 آغاز شد. جا دارد تا از طرف کادر فنی و بازیکنان از مسئولین فدارسیون، خانواده ها و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش کرده اند، تشکر کنم. امیدوارم امروز هم شاهد بازی خوبی از بچه ها برابر ازبکستان باشیم و کادر فنی هم به خواسته های خودشان که شناخت نقاط قوت و ضعف بازیکنان در این سه مسابقه است، دست یابند.

روزبهان در ادامه اظهار داشت: میزبان مسابقات برای فراهم کردن آرامش تیم ملی ایران تمام تلاش خود را می کند با توجه به اینکه تاجیکستان یک کشور مسلمان است بازیکنان در زمینه تغذیه هیچ مشکلی ندارند.

مدیر تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: خوشبختانه اعضای سفارت ایران در تاجیکستان از هیچ حمایتی دریغ نکرده و مرتبا با ما در تماس هستند و نمی گذارند که تیم ملی نوجوانان کمبودی را احساس کند.