چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

بازیکنان فوتبال دهه ۷۰ باشگاه "شموشک" نوشهر در "خرم آباد" و "تنکابن"، به میدان رفتند

برگزاری مسابقات پیشکسوتان، راهی برای شناخت و آشنایی بیشتر نسل امروز از نسل های گذشته است.

"رسول عزت اللهی" ورزشکار گذشته و ورزشدوست شناخته شده غرب مازندران که در دهه ۷۰ عضو تیم "شموشک" نوشهر بود، با همت و تلاش وصف ناپذیری، حرکتی ماندگار از خود نشان داد و برای گرامیداشت یاد و خاطره شادروان مهندس "مسعود درویش" (رییس و مالک باشگاه "شموشک") و یادبود برادران مرحومش "محسن" و "بیژن عزت اللهی"، دو دیدار دوستانه را با حضور بازیکنان، مدیران و دست اندرکاران تیم فراموش شده "شموشک" دهه ۷۰، در منطقه غرب مازندران ترتیب داد.

دیدار اوّل که در ورزشگاه شهر "خرم آباد" برگزار شد، شموشکی ها با نتیجه یک بر صفر، پیشکسوتان این شهر را شکست دادند.

در دیدار دوم، ورزشگاه "تنکابن" شاهد هماورد شموشکی های دهه ۷۰ با تیم منتخب مرحومان "محسن" و "بیژن عزت اللهی" بودند که نتیجه پنج بر چهار به نفع تنکابنی ها رقم خورد.

تیم پیشکسوتان "شموشک" متشکل از بازیکنان تهرانی، گیلانی و مازندرانی، پس از سال ها دوری از هم در جمعی صمیمی، دو شبانه روز در کنار هم با تجدید خاطرات و تداعی روزهای خوش جوانی، یادآور گدشته شیرین و به یاد ماندنی بودند.

شایان ذکر است که "رسول عزت اللهی" که میزبان همبازیان سابق خود بود، با قدردانی از کسانی که در برگزاری این دو دیدار او را یاری دادند، از یاران قدیمی "شموشک" به ویژه "حسن روشن" و "جعفر مختاری فر" (سرمربی و کاپیتان سال های دور شموشک) تجلیل به عمل آورد.

باشد که با تداوم چنین عملکردهایی، اخلاق ورزشی بیدار شود.

نویسنده: محمّدرضا عبدی - غرب مازندران