پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هفته ۲۶لیگ برتر

کی بود کی بود، من نبودم

هفته بیست و ششم لیگ برتر پر جاذبه ترین هفته از سری این مسابقات به حساب می آید.

گرمای بازی ها به گرمای تابستان رسیده است. در این میان تقابل دوستان و همبازی های گذشته، امروز در کسوت مربی بر هیجان و جذابیت بازی های هفته بیست وششم افزوده است.

پرسپولیس در شرایطی به اهواز سفر خواهد کرد که هوای اهواز حکایت خرماپزان را برای پرسپولیس دارد.فولاد که اماده دیدار با پرسپولیس است،با یک لشکر غایب مواجه می باسد.لوسیانوپریرا،مهران وسوی،زبیر نیک نفس،ایوبوالی،میلاد بدرقه،عارف اغاسی و عارف غلامپور نفراتی هستند که نمیتوانند فولاد را در برابر پرسپولیس همراهی کنند. اما در انسوی یحیی گل محمدی با توپ پر عازم سفر به اهواز ودیدار با فولاد است. یحیی در اهواز به دنبال قهرمانی است. در صورت پیروزی شاگردان یحیی ،پرسپولیس یک گام به قهرمانی نزدیک خواهد شد،چون فولاد دیوار بلندی در مقابل پرسپولیس قلمداد می شود.

 دیدار استقلال با تراکتور  که در تهران انجام خواهد شد تقابل استاد با شاگرد است.تراکتور با فیروز کریمی واستقلال با فرهاد مجیدی یک بازی نفس گیر را به نمایش خواهند گذاشت.تراکتور با کریمی به ارامش رسیده است واستقلال با مجیدی گرچه روی نوار پیروزی حرکت میکند،اما به دلیل چالش در درون باشگاه پیروزی های استقلال ثبات را همراه ندارد.

پیکان که با تارتار به جوانترین تیم لیگ تبدیل شده وثبات را در روند حرکتی خود همراه دارد در ورزشگاه قدس میزبان سپاهان است.شاید برای تیم اصفهانی بازی در زمین قدس یک روز سخت ویک روز جهنمی تلقی شود،از این جهت که بازی در ورزشگاه قدس  روش خاص خودش را میطلبد.

سپاهان درصورت گرفتار در گرداب پیکان امید های خودرا در راه قهرمانی از دست خواهد داد.

ذوب آهن در ورزشگاه خود میزبان سایپایی است که تیم تهرانی در صورت شکست باید گام به گام سرود وداع با لیگ را تمرین کند.

دیدار گل گهر با آلومینیوم اراک از آن جهت جذاب خواهد بود که تقابل قلعه نوعی با منصوریان در راه است.همبازی دیروز در این بازی نقش دو رقیب را به خود خواهند گرفت.

نساجی درسفر به آبادان روز سخت را در برابر نفت به خود خواهد دید. گرمای آبادان اولین ضربه ای است که برجسم و روح نساجی  وارد خواهد آورد.

ماشین سازی قعرنشین  شاید هیچ امیدی برای بقا درلیگ نداشته باشد، اما مس رفسنجان انگیزه قوی تر از تیم تبریزی دارد.

  شهر خودرو در شهر خود نفت مسجد سلیمان راپیش روی خود خواهد دید.