پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

همدانی: تیم ملی به جام جهانی می رود

ستارهمدانی بازیکن آذربایجانی الاصل سابق تیم ملی فوتبال 51 بازی برای تیم ملی کشورمان انجام داد و گل او را مقابل اکوادور در جام جهانی 98 فرانسه از یاد نبرده ایم.

ستار همدانی در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: به اعتقاد من قرعه خوبی در دور دوم انتخابی جام جهانی به تیم ملی ایران اصابت کرد و تیم ایران توانایی پیروزی در گروه A را مقابل عراق، کره جنوبی، امارات، سوریه و لبنان دارد. البته ما در دهه گذشته برد و باخت هایی هم مقابل کره جنوبی داشتیم، اما این بار حتم دارم با هدایت دراگان اسکوچیچ به صورت مستقیم تا مرحله نهایی جام جهانی قطر صعود خواهیم کرد و ما شاهد ششمین حضور ملی پوشان فوتبال در جام جهانی خواهیم بود.

ملی پوش سابق استقلال تهران درباره مسایل مبتلا به استقلال و تراکتور نیز می گوید: به اعتقاد من تغییر و تحولات زیاد و سوء مدیریت از عوامل تاثیرگذار در فراز و فرود این دو باشگاه معتبر کشورمان بوده است. حالا که دو تیم یاد شده به پست همدیگر خورده اند، استقلال چاره ای جز پیروزی مقابل تراکتور و سایر دیدارهای باقیمانده ندارد تا بتواند حداقل یک سهمیه آسیایی برای آبی پوشان بگیرد.

همدانی درباره شرایط حال حاضر خود گفت: مشغول کار تجاری هستم و با فوتبال کلنجار نمی روم و از این بابت خوشحال هستم که زندگی آرامی را درپیش گرفته ام.

گفت و گو: حسن امامقلی