پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

از حاشیه تا متن فوتبال

خواندن اخبار از حاشیه تا متن فوتبال چندان خالی از لطف نیست.

محمدی کوتاه نیامد، سه امتیاز برگشت

یکی از چندین محسنات اکبر محمدی مدیر عامل جوان وپرتلاش پیکان، پیگیری مسایل ریز ودرشت فوتبال خصوصا باشگاه پیکان است.

وی پس از اینکه کمیته انضباطی نتیجه دیدار پیکان با سایپا را سه بر صفر به سود سایپا اعلام کرد، آستین ها را بالا زد تا حقی که پایمال شده است به جایگاه خود باز گرداند.تلاش های این مدیر جوان که به قوانین فوتبال وبرد فیفا اشنایی دارد سرانجام نتیجه داد و قاضیان کمیته استیناف را با در جریان قراردادن اصل قوانین مجاب ساخت تا حقی که از پیکان پایمال شده مجددا باز گردانده شود. کمیته استیناف بارد حکم کمیته انضباطی نتیجه بازی پیکان با سایپا یک بر صفر به سود پیکان قانونی و واقعی دانست.

 

گل محمدی نمی تواند

در بازی امروز پرسپولیس با فولاد یحیی گل محمدی سر مربی پرسپولیس حق نشستن بر روی نیمکت را ندارد. او با تنبیه انضباطی مواجه است.

سوال، چرا هرگاه پرسپولیس به بازی بزرگ میرسد تنبیهات انضباطی بر علیه این تیم مثل قارچ رشد می کند.به جز یحیی کنعانی زادگان هم مورد محبت انضباطی واقع شده است.

 

بازگشت سامره

علی سامره یکی از دستیاران مهدی رحمتی که بر اثر پاره ای از اختلا فات از این تیم جدا شده بود، مجددا به تیم پدیده بازگشت.

 

خط نشان کالدرون

وکیل کالدرون به باشگاه پرسپولیس اطلاع داد قرار بود در تاریخ ۹ تیر طلب کالدرون واریز شود اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. ما دیگر هیچ  ارتباطی با شما نخواهیم داشت و از امروز مسیر قانونی خودراطی خواهیم کرد.

 

استقلال با پرسپولیس با تماشاگر

کنفدراسیون فوتبال به کشورهای امارات و تاجیکستان اطلاع داد در صورت تمایل دولت های امارات و تاجیکستان، دیدارهای استقلال با الهلال عربستان وپرسپولیس با استقلال دوشنبه از سری بازیهای لیگ قهرمانان اسیا می تواند با تماشاگر انجام شود.

 

کاس هیدینگ در عراق

یک تاجر عراقی به فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد داده است، درصورت گماردن کاس هیدینگ مربی سرشناس هلندی در تیم ملی عراق کلیه قرارداد او را یکجا وبصورت نقدی پرداخت خواهد کرد.

نویسنده: اکبر عزیزی