چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

ورزش مطالبه گر تخصص واهلیت

پیرو گفته های رئیس جمهوری منتخب که اشاره کرده است: همه ایرانیان از عوام و خواص باید مساعدت کنند تا بهترین و کارآمدترین دولت جهادی و انقلابی مردمی، از مجلس رای اعتماد بگیرد و برسر کار آید؛ به عنوان یک خوزستانی و جزیی از عامه مرتبط با بطن ورزش، یادآور می شود: کمتر از یک ماه دیگر، جناب عالی به عنوان رئیس جمهوری منتخب، هدایت کننده سکان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی کشور برای مدت چهار سال خواهید بود.

 در این میان به یقین اهداف و برنامه های مدونی را برای موفقیت در این مسیر سخت تنظیم کرده و ورزش کلان کشور هم مد نظر است.

 جامعه ورزش که جزو لاینفک جامعه بزرگ ایران ماست،  نگاهش به گزینه وزارت ورزش است و در این حوزه مطالبه گر تخصص، اهلیت، شایسته سالاری واقعی و ارزشی و مردمی و آشنایی به علم روابط عمومی و دیپلماسی و ایده های نو برای ورزش هستند؛ آن هم بدون لابی گری سیاسی و تحمیل حزبی.

 جناب آقای رئیس جمهور! خانواده بزرگ ورزش اعم از قهرمانان،  پیشکسوتان، ورزشکاران و به طور کلی فضای همگانی ورزش- که مجموعه اهالی ورزش را در کشور تشکیل می‌دهند- از شما انتظار انتخاب فردی را برای هدایت وزارت ورزش دارند که دارای تخصص و تدبیر و ترسیم کننده یک سند تعالی قابل اجرا و مفید  برای ورزش باشد و خود را خادم واقعی  و مدافع ارزش هائ ورزش و اهالی ورزش بداند.

ختم کلام: فضای ورزش نیازی به حاکم ندارد؛ زیرا مرام ارزشی ورزش، برمبنای اخلاق مداری و گسترش سنت پهلوانی و جوانمردی باید باشد و نیازمند خادمی لایق از جنس واقعی ورزش است.

 بنابراین انتظار اهالی ورزش از رئیس جمهوری منتخب در انتخاب کابینه، خوب دیده شدن و در نظر گرفتن تخصص و اهلیت واقعی  ورزش در گزینه وزارت ورزش  است.

نویسنده: سیدمهدی ابوس