چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

در متن و حاشیه فوتبال

آنچه در زیر می خوانید مربوط به متن وحاشیه فوتبال است که خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

 

جانشین مددی در راه است

مطالعه در خصوص انتخاب جانشین مددی به مرحله پایانی خودراه یافت و مدیر عامل جدید باشگاه استقلال شناسایی شد.

جانشین مددی که به زودی به عضویت هیات مدیره باشگاه در خواهد آمد وسپس به عنوان مدیر عامل جانشین مددی خواهد شد،یک اقتصاددان معتبر به شمار می آید.

 

آصفی به استقلال بر نمی گردد

اصفی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تا کنون سه بار از حضور در جلسات باشگاه امتناع ورزیده است.

وی می گوید دیگر خیال باز گشت به استقلال را ندارم. با آنکه ازجنس آبی هستم  اما شرایط موجود در باشگاه را برای ادامه کار نمی پسندم. طبق مقررات در صورت چهار بار غیبت عضوی از هیات رئیسه آن  شخص از چرخه عضویت خارج می شود.تا کنون بنده سه نوبت به صورت عمد در جلسات حاضر نشده ام. منتظر جلسه چهارم هستم تا با عدم حضورم، به صورت  رسمی از چرخه خارج شوم.

 

پرسپولیس دو ماه فرصت گرفت

قرار بود باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۹تیر طلب کالدرون مربی ارژانتینی را بپردازد، اما چون پول در بساط نبود  واریز عملی  نشد. وکیل کالدرون با ارسال پیامی به باشگاه پرسپولیس تبعات این تاخیر را گوشزد کرد.مدیران باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فیفا  فرصت و مهلت جدیدی را با تقبل هزینه های دیر کرد  خواستار شدند.فیفا نیز با هماهنگی با وکیل کالدرون مشخص شدن میزان خسارت دیر کرد به پرسپولیس دو ماه دیگر فرصت داد.این اخرین تخفیف  فیفا به پرسپولیس است.

 

اعتراض سپاهان رد شد

تساوی تیم سپاهان مقابل پیکان، شرایط تیم اصفهانی را برای دسترسی به قهرمانی در لیگ برتر به شدت سخت و دشوار کرده است. از این رو اصفهانی ها در پایان بازی  به حضور سامان فلاح در ترکیب تیم پیکان مبنی بر اینکه او چهار کارته است، اعتراض کردند. اما اعتراض سپاهانی ها رد شد. چون سامان فلاح در یک بازی با دو کارت زرد و نهایتا با کارت قرمز غیرمستقیم اخراج شده که در این حالت طبق قوانین بازیکنی که در یک بازی دو کارت زرد دریافت می کند و با کارت قرمز غیر مستقیم اخراج می شود، کارت های زرد ان بازی اتوماتیک وار حذف می می شود. به همین اعتراض سپاهان رد شد.

 

محرومیت داور

طبق نظر بیش از شش ناظر داوری، گلی که سپاهان وارد دروازه پیکان کرد در حالت افساید قرار داشت. گزارش های ناظران به کمیته داوران ارسال شده است واحتمالا تیم داوری بازی سپاهان با پیکان  بامحرومیت  قضاوت در هفته اینده مواجه خواهد شد.

 

تغییرات در آبی و قرمز

از ما نشنیده بگیرید اما واقعیت دارد. در دولت مردمی آینده که از مرداد ماه فعالیت آن آغاز خواهد شد تغییرات در کادر اجرایی پرسپولیس و استقلال در راه است. البته اگر شنیده ها به واقعیت بپیوندد.

نویسنده: اکبر عزیزی