چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
انحصارگرایی و دلالیسم ممنوع!

هویت و ارزش ورزش در خطر است

  یکی از اصلی ترین پایه های شخصیت سالم، اصالت است واصالت را هرگز نمی توان خرید یا حتی،  ادایش را درآورد ...

  یکی از اصلی ترین پایه های شخصیت سالم، اصالت است واصالت را هرگز نمی توان خرید یا حتی،  ادایش را درآورد،  چون اصالت، ذات وهویت واقعی است، با این مقدمه ،می خواهم یاد آور شوم ،   ورزش مدت هاست و به خصوص در دهه ماقبل از پایان قرن، اصالت خود را گم کرده و تدبیرش در انحصار غریبه ها، قرار گرفت؟!

 اما اینک به تکاپو افتاده  تا شاید، در کنار تحولات کلان وعده داده دولت جهادی و انقلابی  منتخب، اصالت گمشده خود را از انحصارفرصت طلبان خارج کند، تا اهالی ورزش شاهد حضور و جلوس تخصص  و اهلیت و کسوت داری و شایستگی تدبیری بر کرسی مدیریتی ورزش کلان شوند، اما این آرزو برای اهالی ورزش وپیشکسوتان و هواداران ورزشکاران زمانی تحقق خواهد یافت که فضای ورزش از کارچاق کن ها، دلال ها، باج گیران،  نااهلان ضد مرام ارزشی ورزش پاکسازی شود و قیمت و ارزش، انتخاب یا انتصاب مدیریتی درون  ورزشی  در ازای دریافت یک باکس سیگار وینستون چهار خطه ، معامله و مقایسه  نشود. اوف بر آن ورزشی که ارزش امانتدار اجرایی  ومدعی آقا بزرگ بودن قلابیش ، یک باکس سیگار وینستون باشد. جالب اینکه آقایان با تفکرات عصر حجری خود و اربابانشان  باز قصد دارنند ورزش رآ از چاله گشاد به درون چاه عمیق فاقد آب پرتاب کنند ودنبال دیه گرفتن موی ریخته شده کله های فاقد مغز خود از ورزش هستند؟

تا کی این ورزش باید درانحصار این چنین تفکرات تخریبی و تحریفی وتضعیفی گذر عمر کند؟! بگذارید فضای ورزش لااقل این بار با  تفکر علمی و بینش ارزشی و جهادی وانقلابی مردمی و جوانگرایی  نفس بکشد،  شاید توانست اصالت و هویت ورزشی وارزشی که شما وامثال شما ها به فنا داده  را بدست آورد ، براستی این مردگان متحرک مدعی و بی هنر و ضد مرام ارزشی ورزش، چرا فضای ورزش را رها نمی‌کنند؟

نویسنده: سیدمهدی ابوس