پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سردار آسیب دیده و حمایت از شیرفرهاد

سردار آزمون ملی پوش ارزشمند فوتبال ایران دچار آسیب دیدگی شد و این صدمه در تمرینات پیش فصل زنیت کازان رخ داده است. سردار که همشهری فرهاد قایمی ملی پوش عصیانی تیم ملی والیبال است به تازگی در پستی از این ملی پوش والیبال هم حمایت کرده است

سردار آزمون ملی پوش ارزشمند فوتبال ایران دچار آسیب دیدگی شد و این صدمه در تمرینات پیش فصل زنیت کازان رخ داده است. سردار که همشهری فرهاد قایمی ملی پوش عصیانی تیم ملی والیبال است به تازگی در پستی از این ملی پوش والیبال هم حمایت کرده است. به هر روی براساس اخبار رسیده از روسیه  تمرینات پیش فصل زنیت آغاز شده است و سردار آزمون نیز به جمع هم تیمی هایش پیوسته است. ستاره تیم ملی در تمرینات دچار مصدومیت شده است. سردار آزمون دچار یک مصدومیت جزیی شده است.

زنیت روسیه در کمپ تمرینی اتریش به سر می‌برد و روز چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف وردربرمن آلمان رفت. این بازی با نتیجه ۲-۲ تمام شد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت که در ترکیب این تیم برای این بازی حضور داشت، هنگام گرم کردن مصدوم شد و از لیست بازی خط خورد.

با این حال طبق اعلام رسانه‌های روسی، آزمون روز پنجشنبه ابتدا در گرم کردن عمومی تیم همراه سایر نفرات حضور داشته و سپس به صورت انفرادی زیر نظر مربی بدنساز زنیت، تمرین کرده و به نظر می رسد مصدومیت او جزیی است.