جمعه هفتم اردیبهشت ماه
چندبرش از فوتبال

آشتی کنان صوری

محمد نوری در واکنش به ماجرای کش دار این باشگاه با سرمربی استقلال می گوید: به نظر من آشتی کنان مددی و فرهاد مجیدی جنبه ظاهری داشته و عمیق نبوده است...

محمد نوری پیشکسوت سرشناس فوتبال استقلال در واکنش به ماجرای کش دار این باشگاه با سرمربی استقلال می گوید: به نظر من آشتی کنان مددی و فرهاد مجیدی جنبه ظاهری داشته و عمیق نبوده است و امروز من امیدوار هستم که با انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان تکلیف مدیرعامل این باشگاه پرطرفدار هم مشخص شود. استقلال باید یک مدیر تمام عیار و واجد شرایط داشته باشد. من یکی از اعضای هیات امنای باشگاه استقلال محسوب می شوم اما نمی دانم واقعا چه می گذرد.

نوری درباره فینال یورو که امشب برگزار می شود، گفت: شک نکنید ایتالیا با پیروزی بر انگلیس قهرمان اروپا می شود چون یک تیم یکدست و منسجم از جمع ایتالیایی ها درست شده است.

 

توصیه به منصوریان

دیروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر هیچ نتیجه ای مساوی به پایان نرسیده است اما پرسپولیس همچنان با 58 امتیاز از 27 مسابقه کماکان در صدر جدول قرار دارد. دیشب فرهاد مجیدی موفق شد سایپا تیم دستیار سابق خود یعنی کمالوند را شکست دهد اما نکته عجیب در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک اینکه علیرضا منصوریان سرمربی اراک برای لحظاتی کنترل خود را از دست داد و با حمید مطهری یکی از دستیاران یحیی محمدی درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد. قضیه البته با وساطت چند نفر خاتمه یافت. اما علیرضا منصوریان در اول جلسه مربیگری خود باید خویشتندارتر باشد.

 

بازتاب انتقال بیرانوند به پرتغال

سایت AFC نوشت: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران روز گذشته به صورت قرضی برای مدت یک فصل راهی تیم بواویشتا پرتغال شد. بیرانوند از تیم آنتورپ بلژیک جدا شده و به این تیم پرتغالی ملحق شد.

بیرانوند در رده ملی 44 بازی دارد. او سابقه بازی در جام ملت های آسیا 2015 و 2019 به همراه تیم ملی ایران را در کارنامه اش دارد. دروازه بان سابق پرسپولیس بعد از عملکرد کم فروغ در بلژیک راهی لیگ پرتغال شد.

نویسنده: حسن امامقلی