جمعه هفتم اردیبهشت ماه

‌جزینی:  از کاستی ها حرف نمی زنیم چون گوش شنوا نیست

امیدوارم تیم ۵ نفره کشتی فرنگی در المپیک بهترین نتیجه را بگیرد.

رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به المپیک توکیو در ارتباط با وضعیت قهرمانان اعزامی به بازی های المپیک در آستانه این رقابت ها به البرز ورزشی گفت: تمام مراحل آمادگی را پشت سرگذاشته و اکنون در آستانه اعزام قرار داریم. البته تیم های کشتی جزو آخرین نفرات اعزامی به المپیک خواهند بود و ما هنوز فرصت کافی داریم تا قهرمانان را به جهت روحی و انگیزشی به سطح بالاتری برسانیم. مسابقات المپیک همواره از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و تمام نفراتی که در این میدان حضور پیدا می کنند  از آمادگی کامل برخوردارند به همین دلیل ما هم تلاش می کنیم از تمام فرصت هایی که در اختیار داریم برای تقویت نفرات اعزامی بهره ببریم.

رسول جزینی ادامه داد: کشتی وررش بدون رکورد است به همین دلیل نمی توان از حالا نتایج را پیش بینی کرد. در المپیک هرکس آماده تر و هشیارتر باشد مزد زحمات خود را خواهد گرفت با این وجود ملی پوشان ما تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بهترین نتیجه را بگیرند.

این مربی با سابقه در رابطه  با میزان شانس مدال نفرات اعزامی خاطرنشان کرد: از نظر من همه نفرات ما شانس کسب مدال را دارند. اگر روز آنها باشد و همه شرایط مهیا، خوش رنگ ترین مدال را خواهند گرفت تا دل یک ملت را شاد کنند. تیم جوان و با انگیزه ای داریم که هر کدام از آنان می توانند تاریخ کشتی را با کسب مدال المپیک دگرگون کنند.

جزینی در خصوص با وجود اینکه انتظارات مسئولان حمایت کافی از کشتی گیران اعزامی به عمل نیاورده اند، اطهار داشت: طی چند سال گذشته از بس گفتیم خودمان خسته شدیم. به این وضعیت عادت کرده ایم. حرف ناگفته ای نمانده، خود مسئولان هم می دانند باید از تیم ها و قهرمانان شانس کسب مدال حمایت شود اما اینکه چرا حمایت نمی کنند، نمی دانم. خود آنها باید بیشتر از ما داوطلب حمایت باشند تا به اردونشینان انگیزه بدهند. نیازی به گفتن ما نیست که از بس بگوییم خودمان را خسته کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: به خاطر مردم تلاش خواهیم کرد تا دل میلیون ها ایرانی شاد شود. با تمام بی مهری ها و کم لطفی ها می سازیم تا با نواخته شدن سرود کشورمان یک ملت ۸۵ میلیونی احساس غرور کنند. از کاستی ها حرف نمی زنیم چون گوش شنوایی نیست.‌ تلاش می کنیم در عمل ثابت کنیم برای کسب موفقیت از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

گفت و گو: احمد دباغ