جمعه هفتم اردیبهشت ماه
پول سالاری بدنه سازندگی را می خورد

نایب رویین دل : رو دست فرامرزی نخواهد آمد

نایب رویین دل مربی ارزنده و از دوستان نزدیک زنده یاد رجب فرامرزی می گوید:   یک معلم بزرگ را از دست دادیم و به باور بنده زنذه یاد فرامرزی یک ابرمرد در فوتبال ایران بود.

معلم سازنده که سال ها سکان هدایت تیم ریشه دار بانکملی را عهده دار بود در گفت و گو با پایگاه خبری البرز ورزشی افزود: بنده چندین سال افتخار همکاری با این بزرگمرد را داشتم و از نزدیک شاهد بودم که برای ارتقای سطح کیفی تیم بانکملی و رتق و فتق مشکلات بازیکنان از جان مایه می گذاشت.

وی ادامه داد: بسیاری از بازیکنان تیم های ملی در سطوح مختلف بویژه نوجوانان، جوانان  و امید از تیم بانکملی بودند. ضمن اینکه تیمهای پر طرفدار به جذب آنها مبادرت می کردند و بی شک استاد فرامرزی در فروغ بازیکنان جوان نقش اساسی داشت.

آقا نایب در ادامه اظهار داشت: مرحوم فرامرزی هم در بعد فنی و هم اخلاقی بسیار دقیق بود و بنده از محضر این دوست خوبم خیلی چیزها آموختم.  ایشان واقعا یک مرد متین بود و خدمات ارزنده او برای فوتبال کشورمان فراموش نشدنی است.

حرفهای پایانی رویین دل جالب توجه است، این معلم سازنده می گوید: حرف دلم را خواهشا مو بمو بنویسید، واقعا  دلم می سوزد که قدر زحمات تمام قد ما را ندانستند و بانکملی را به این روز انداختند. چرا تیم ریشه دار بانکملی باید چوب ندانم کاریها را بخورد و به ورطه سقوط برود. متاسفم که پول سالاری و دلالیسم در فوتبال ما بر همه چیز مقدم شمرده می شود.

آرزو میکنم از لاک تنش و بی اخلاقی ها خارج شویم و  تیمهای سازنده ای همچون بانکملی، راه آهن، تهرانجوان، دارایی، آرارات، شاهین و... را مجددا به صحنه فوتبال برگردانیم و آنها را احیا کنیم .