چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
راه جدید پیش روی وزارت ورزش

حلوایی: وزیر جدید اجازه خلاف را به هیچ کس ندهد

انتخاب سیدحمید سجادی به عنوان وزیر ورزش نگاه جامعه ورزش کشور را به خود معطوف ساخته است. عده ای با خوشبینی و برخی ها هم با نوعی بدگمانی به این قضیه می پردازند.

مجید حلوایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که از ستارگان دهه 50-40 فوتبال باشگاهی ما هم بوده است، می گوید: انتخاب آقای سجادی را به فال نیک می گیریم. چرا که در 13 دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری فقط معدودی عنوان وزیر ورزش وارد گود مسئولیت شده بودند. در سایر امور ورزش کشور به دست افرادی سپرده شده بود که هیچ سررشته ای از آن نداشتند. آقای سجادی قهرمان دوومیدانی بوده و مدتی هم فدراسیون دوومیدانی را اداره کرده است و مدیرعامل باشگاه سایپا هم بوده است و اما باید بداند که نه دیگر دونده است و نه وابسته به باشگاه سایپا. ما به عنوان افرادی که مسلمان هستیم و اعتقاد داریم بر حسب تاکیدات دین مبین اسلام باید سالم و درست کار کنیم، انتظار داریم که دکتر سجادی بدون هر گرایشی تلاش خود را صرف سالم سازی محیط ورزش و جلوگیری از خلاف هایی بکنند که متاسفانه ورزش ما را گرفتار کرده است. اگر سجادی موفق نشود، افکار عمومی نسبت به جامعه ورزش و ورزشکاران جبهه خواهند گرفت.

مدافع سابق تیم ملی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی فوتبال در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2021 قطر نیز می گوید: من فکر می کنم گروهی که ایران در آن قرار دارد، آسانتر از گروه ژاپن، عربستان و استرالیاست. لذا امیدوارم با هدایت درست دراگان اسکوچیچ در سایه سعی و همبستگی بازیکنان صعود خواهد کرد.

مجید حلوایی در پایان با اشاره به اقداماتی که به تازگی درباره توزیع واکسن کرونا در کشور ما شده، اظهار امیدواری کرد که جامعه ما از این بلیه در امان بماند.

گفت و گو: حسن امامقلی