جمعه هفتم اردیبهشت ماه
 صنعت نفت بچه سرراهی نیست

حسین بهاریان: همین  امروز هم دیراست 

کاپیتان سال های دورباشگاه صنعت نفت آبادان بی تفاوتی مسوولان نسبت به این تیم ریشه دار را غیر منطقی دانست و گفت : در شگفتم چرا صنعت نفت را بحال خود رها کرده اند  .

حسین بهاریان که با پایگاه خبری البرز ورزشی گفت و گو می کرد، افزود: متاسفانه وضعیت صنعت نفت مبهم  است و همه ما نگران این تیم  هستیم . امثال بنده و بسیاری از دوستان دیگر برای این تیم عرق جبین ریختیم و برای سربلندی نماینده آبادان خون  دل خوردیم و طبیعی است که غصه بخوریم .

الان اوضاع باشگاه صنعت نفت آشفته است بطوریکه نه هیات مدیره دارد ونه آینده مشخص، مگر می شود در شرایطی که تیم ها تمرینات اماده سازی خود را شروع کرده اند، از نماینده آبادان هیچ خبری نباشد؟!

سالهای پیش نیز این مشکلات و شرایط مبهم نیز حاکم بود و معلوم نیست که چرا بفکر این تیم نیستند، حاشیه ها بیداد می کند و نبود انسجام وهمگرایی نیز اوضاع را حادتر کرده است .

این پیشکسوت نامی در ادامه اظهار داشت : مادامیکه نمایندگان این خطه در مجلس و دیگر مسوولان با هم مچ نباشند و متخصصان و  افراد تحصیل  کرده بکار گمارده نشود، شرایط بر وفق مراد نخواهد بود. اگر سریعا دست بکار نشوند، بعید نیست برخی از بازیکنان کلیدی به دیگر تیمها بروند و اوضاع پیچیده تر شود.

این حرکات آزاردهنده واقعا سم مهلک است و به عنوان یک عضو از خانواده صنعت نفت درخواست می کنم مدیران و  مسوولان سریعا دست بکار شوند و  اجازه ندهند شیرازه این باشگاه از هم بپاشد.

بهاریان با تاکید بر اینکه صنعت نفت بچه سرراهی نیست، اضافه کرد : به اعتقاد بنده باید چارچوبی ایجاد نمود وازنمایندگان مجلس گرفته تا دیگر مسوولان آستین همت بالا بزنند و در  افکار خود بازنگری کنند.اگر واقعا بناست صنعت نفت احیا شود ، با امروز و فردا کردن نمی توان به هدف رسید. همین الان هم خیلی دیر شده است، امیدوارم آقایان با اراده ای آهنین و عزمی مصمم به مشکلات باشگاه ورود کنند و در پرتو کار جمعی، قطار نفت آبادان را برریل موفقیت قرار دهند .