جمعه هفتم اردیبهشت ماه

آذری و قریب گزینه های مدیرعاملی استقلال

پروسه تغییرات در کادر مدیریت باشگاه استقلال نکته ای است که این روزها قوت گرفته است.

به گزارش البرز ورزشی در حالی که مددی همچنان در مصدر کار قرار دارد،اما هر روز اخباری به گوش می رسد که حکایت از تغییرات در روزهای اینده را نوید می دهد.

گزینه ها روز به روز ابعاد گسترده به خود می گیرد، ولی به لحاظ در پیش بودن بازی بزرگ ،یعنی لیگ قهر مانان اسیا که استقلال باید با الهلال دیدار کند،فعلا همه چیز به بعد از این بازی موکول شده است.

 آنچه که می تواند تحول وتنوع را دربخش تغییرات ایجاد سازد، دربخش اول چیدمان یک هئیت مدیره متفاوت با ادوار گذشته است.

شنیده ها حکایت از ان دارد که این بخش کلید خورده ورایزنی ها برای یک هیات مدیره قوی، اقتصادی،در امد سازوورزشی در حال بررسی است. در بخش دوم ،انتخاب مدیرعامل به بحث کشیده خواهد شد.

شنیده ها از این قرار است که مدیر آینده باید فردی باشد که به لایه های مدیریت در فوتبال آشنا باشد. شنیده های فراوان به گوش می رسد.

می گویند، جدایی ناگهانی سعید آذری از مدیریت باشگاه فولاد عملا چراغ سبزی است که او دریافت کرده و شرایط را به گونه ای سوق داده است تا برای راهیابی به صندلی مدیریت در باشگاه استقلال موانعی را احساس نکند.اما بعد از اذری نام دکتر فتح الله زاده بر سر زبان ها قرار دارد فتح الله زاده سابقه مدیریت در استقلال را در چند نوبت تجربه کرده است و عملا به لایه های مدیریت واداره باشگاه اشنایی کامل دارد. از این رو نام او بیش از سایرین به گوش می رسد.

از گزینه های دیگر نباید از نام دکتر قریب غافل ماند که اودر مجموعه هئیت مدیره مطرح است.

نویسنده: اکبر عزیزی