چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

آزمون: لطفا حاشیه نسازید

هنوز هیچی نشده برای تیم ملی حرف و حدیث ساخته شد. این که چه قدر شایعات به وجود آمده قرین به واقعیت است نمی دانیم ولی رسالت روزنامه نگاری حکم می کند که از همه بخواهیم که در شرایط کنونی از تیم ملی حمایت کنیم و دست از حاشیه نگاری متداوله برداریم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان که به دلیل محرومیت دیدار مقابل سوریه را از دست داده بود ادامه داد: فرصت بازی به من نرسید، در کل زیاد موقعیت نداشتیم و در زمان حمله خوب کار نکردیم. 

آزمون درباره برنامه‌ریزی تیم ملی و اضافه شدن لژیونرها چهار روز مانده به مسابقه با سوریه پاسخ داد:‌ فقط می‌دانم فدراسیون در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین امکانات و موقعیت برای تیم ملی فراهم شود. فدراسیون در بحث برنامه‌ریزی خوب عمل می‌کند و همه بچه‌ها از فدراسیون جدید راضی هستند.

وی درخصوص این که شنیده می‌شود بین بازیکنان و کادرفنی تیم ملی حواشی ایجاد شده است گفت: چه کسی این را می‌گوید ما خیلی مرد هستیم، مرد به دنیا آمده‌ایم و مرد هم می‌میریم اگر مشکلی باشد بین خودمان می‌ماند نه این که در رسانه‌ها بگویم.

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره این که شنیده می‌شود کادر فنی در رختکن به بازیکنان توهین کرده و آیا آن ها چنین موضوعی را قبول می‌کنند گفت: این حرف‌ها زشت است و در شأن تیم ملی نیست.

آزمون درباره جو تیم ملی در این مسابقات توضیح داد: همه چیز خوب است همه آماده بازی هستیم و برای برد تیم ملی هر کاری می‌کنیم.