جمعه هفتم اردیبهشت ماه

آزمون: تا ژانویه صبر کنید

پدر سردارآزمون گفت: پیوستن سردار به لورکوزن آلمان، رم و مورینیو و همچنین لیون فرانسه منتفی شد و بر سر مسایل مالی به توافق نرسیدیم...

خلیل آزمون گفت: با لورکوزن تقریبا تمام شده بود اما بر سر مسایل مالی به توافق نرسیدیم چرا که مبلغ پیشنهادی آنها پایین تر از خواسته زنیت بود. پدر سردارآزمون بازیکن سابق تیم ملی والیبال و مربی بین المللی این رشته در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: پیوستن سردار به لورکوزن آلمان، رم و مورینیو و همچنین لیون فرانسه منتفی شد. خلیل آزمون گفت: با لورکوزن تقریبا تمام شده بود اما بر سر مسایل مالی به توافق نرسیدیم چرا که مبلغ پیشنهادی آنها پایین تر از خواسته زنیت بود. ما قبلا به باشگاه اعلام کردیم بخاطر حرمت و شخصیت باشگاه زنیت هر طوری را صلاح و مصلحت بدانید برای انتقال سردار انجام می دهیم برای ما دور از جوانمردی است ناسپاسی کنیم بدون توجه به خواسته زنیت دست به هیچ کاری نمی زنیم.  بنابراین سردار اگر خدا بخواهد تا ژانویه در زنیت خواهد ماند اما به باشگاه اعلام کرده ایم تا هر طوری مصلحت بداند درباره انتقال سردار آزمون اقدام کند چرا که زنیت خیلی به سردار لطف کرده و ما دور از جوانمردی می دانیم که ناسپاسی کنیم و بدون توجه به خواسته زنیت دست به امضای قرارداد جدید بزنیم.

خلیل آزمون که از سمت ریاست هیات والیبال گنبدکاووس استعفا داده است در این باره نیز گفت: متاسفانه در شهر ما برخی آدم ها دچار غرور بیش از حد شده اند و اعضای شورای شهر بدون توجه به مشورت پیشکسوتان یا حتی خود بنده که رئیس هیات بودم، تیم را بسته اند؛ بنابراین نوعی بی برنامگی و عدم توجه به کسوت و حرمت بزرگ ترها برای من قابل تحمل بود و من جایی که برنامه ریزی منطقی وجود نداشته باشد، نمی توانم کار کنم. این همه نیروهای بومی را از دست داده ایم و بعد می خواهیم به والیبال گنبد کمک کنیم. من در جایی که حرمت و برنامه ریزی منطقی وجود نداشته باشد را نمی توانم کار کنم .این همه هزینه های بیهوده و بیت المال شهر را حرام می کنیم که چه بشه شهر والیبال خیز ما .این همه نیروها خبره را از دست می دهند بعد هم می گویند به والیبال کمک می کنیم . تعجب من از مسئولان شهر است جرا جلوی ریخت پاش های بدون برنامه شهرمان را نمی گیرند. مگر شهر ما صاحب ندارد ولی اینها کاری نکنند من رئیس هیات  هیچ کار نمی تونم برای شهر والیبال خیز بکنم.

گفت و گو: جمشید حمیدی