جمعه هفتم اردیبهشت ماه
در استقلال چه خبر است؟

اسماعیلی اخراج شده، به امارات رفت

بحران و چالش در استقلال همچنان وجود دارد. این در حالی است که تیم استقلال در امارات به سر می برد.

صبح امروز گروهی از هواداران استقلال پس از آنکه متوجه شدند، احمد مددی مدیرعامل باشگاه در محل کارش حاضر شده ابتدا در مقابل باشگاه حاضر و در ادامه در مقابل وزارت ورزش اجتماع کرده و شعارهایی را بر علیه مددی و در حمایت از مجیدی سر دادند. هواداران ناراضی خواهان دیدار با سجادی وزیر ورزش شدند تا به فعالیت مددی در باشگاه استقلال پایان دهد.

اما چالش در استقلال فقط به این نکته ختم نمی شود، در حالیکه  مرادمند و غلامپور از سفر به امارات جا مانده بودند، این دو صبح امروز به جمع آبی ها اضافه شدند و قرار است دانشگر نیز با پرواز بعد از ظهر به آبی نشینان اضافه شود. در این میان هیچ فراخوانی از فرشید اسماعیلی دیده نمی شود.

اسماعیلی با استقلال به مشکل رسیده است. ملکیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در یک اظهارنظر اعلام کرد، فرشید اسماعیلی برای استقلال تمام شده است. او دیگر استقلالی نیست و ما دیگر به او فکر نمی کنیم.

درعوض اسماعیلی بیکار نمانده است، او در واکنش به صحبت های ملکیان پاسخ تندی ارائه می دهد تا آتش اختلافات در استقلال شعله ورتر شود.

اسماعیلی در پاسخ ملکیان می گوید، خاک استقلال، بی پولی استقلال و مظلومیت استقلال را ما کشیدیم  آنگاه شما دو ماه هست وارد استقلال شده و خود را کاسه داغ تر از آش می دانید. شما کسی نیستید که در رابطه با بود ونبود من یا ما اظهارنظر انجام می دهید. بار آخرتان باشد که اسم مرا می آورید.

بد نیست بدانید که فرشید اسماعیلی که از استقلال اخراج شده، امروز به امارات سفر کرد و در حال حاضر در هتل جداگانه ای اسکان یافته و منتظر یک اشاره از سوی مجیدی است تا وارد اردوی آبی پوشان شود. این اتفاق هنوز از سوی مجیدی رقم نخورده است.

از سوی دیگر، رشید مظاهری دروازه بان استقلال که از سوی مددی مدیرعامل در لیست سیاه قرار گرفته روز گذشته اقدام به فسخ یک طرفه با استقلال کرد تا از جمع آبی پوشان جدا شود.

طبیعی است که انجام فسخ یکطرفه تبعاتی نیز به دنبال خواهد داشت و این حق باشگاه استقلال است که از مظاهری شکایت کند، در صورت شکایت باشگاه استقلال، مظاهری با محرومیت سنگین و جریمه مالی مواجه خواهد شد.

از طرف دیگر یکی از خریدهای جدید تیم استقلال که ابوالفضل جلالی باشد مصدوم از آب در آمد و وی نه تنها در امارات همراه تیم نیست، بلکه پای مصدوم خودرا به دست جراح داد تا برای چندین ماه از میادین دور بماند.