چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

بیژن طاهر ی: توانایی برتری بر الهلال را داریم 

طاهری نظرش را در دیدار دوشنبه استقلال مقابل الهلال بیان کرد و گفت: استقلال تیم خوبی را بسته و مهم تر از همه اینکه نفرات جدید با نظر فرهاد مجیدی جذب شده اند به همین دلیل الهلال واهمه دارد.

دیدار دوشنبه شب استقلال مقابل الهلال در  چارچوب لیگ باشگاه های آسیا ما را بر آن داشت تا دیدگاه یکی از پیشکسوتان متین و کاربلد فوتبال کشورمان را جویا شویم .
  بیژن طاهری مهاجم موثر دیروزو مربی امروز که درتیمهایی چون استقلال ، راه آهن ، پاس، سایپا ، بانک تجارت ، محمدان بنگلادش ، الوکره قطر توپ زده در گفت وگویی با پایگاه خبری البرز ورزشی درخصوص دیدار مذکور  نظراتش را  بیان کرد  .
وی ابتدا گفت :  استقلال تیم خوبی را بسته و مهم تر از همه اینکه نفرات جدید با نظر فرهاد مجیدی جذب شده اند . در سالهای اخیر بازیکنان را استخدام می کردند و سپس کادرفنی بکار فراخوانده می شد که این حرکت اصلا منطقی نبود.
الان استقلال شرایط خوبی دارد و تیم دست وپا بسته ای نیست ، تجربه نشان داده که این تیم در عرصه آسیا با انگیزه و خودباور نمایش می دهد . به همین دلیل معتقدم الهلال بیشتر واهمه دارد تا ما ، ضمن اینکه باید بگویم پتانسیل استقلال را نباید دست کم گرفت.
این پیشکسوت در ادامه اظهار داشت : الهلال تیم متمولی است که چند بازیکن خوب خارجی  را جذب  کرده اما در مجموع نفرات این تیم بویژه بازیکنان عربستانی در مقابله با استقلال با  مشکل مواجه خواهند شد . البته استقلال نباید غفلت کند و به تیم زیرک الهلال مجال خودنمایی بدهد ، زیرا اگر بچه ها این تیم را دست کم بگیرند چه بسا ممکن است از قافله عقب بمانند.
 طاهری در خصوص جذب گابریل پین مربی ایتالیایی گفت : بطور قطع فرهاد مجیدی با مطالعه این مربی را انتخاب کرده و  به مدیران باشگاه معرفی نموده است . امیدوارم این مربی ایتالیایی که اکنون   در دوبی تمرینات را با جدیت دنبال می کند ، عصای دست فرهاد مجیدی و استقلال باشد  .
از اینها گذشته ، استقلال چند روز زودتر به دوبی رفت و در فضایی روح بخش در  ر اه آمادگی گام برداشت که این خود در بلوغ  نفرات و تلفیق  بازیکنان جدید و نفرات قدیمی تاثیر فراوان خواهد داشت .