چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

منصوریان: به وصیت پدرم عمل می کنم

علیرضا منصوریان تاکید می‌کند که پدرش وصیت کرده علیه استقلال حرف نزند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، سرمربی جدید صنعت نفت آبادان در جریان تازه ترین تمرینات آماده سازی این تیم گفت: من مربی صنعت نفت آبادان هستم و اینجا شرایط خوبی دارم. شاید شرایط مالی ما خوب نباشد و شاید نیازهایی که داشتم به دلیل شرایط حوزه مالی برایم برآورده نشده ولی از لحاظ فوتبالی خیلی خوشحالم. من جایی آمده ام که از دربان درب ورودی تا همسایه های من همه فوتبالی هستند و آن را خوب می فهمند.

وی افزود :زمانی شما جایی می روی که فقط پرت و پلا می شنوی ولی زمانی جایی می روی که واقعا فنی حرف می زنند. فکر می کنم زن و مرد آبادان همگی فوتبالی هستند. استقلال تیمی است که من را به فوتبال معرفی کرده و زندگی ام را به این تیم مدیون هستم. من با استقلال مطرح شدم.  بازیکن ملی نبودم و از استقلال به آن چیزی که می خواستم رسیدم. یک روزی رویای من پوشیدن شماره 7 تیم ملی و 10 استقلال بود که سالیان سال این اتفاق رخ داد. برای من همین دو شماره کافی است تا به خودم اجازه ندهم در اصول حرفه ای باشگاه سابقم دخالت کنم. این تیم الان سرمربی دارد. برد و باخت برای همه تیم هاست.

منصوریان ادامه داد:من اصلا در  حوزه استقلال دخالت نمی کنم. خیلی توانمند باشم، به بازیکنان جوان تیمم می رسم. آنها (بازیکنان جوان صنعت نفت) برای شروع تمرین لحظه شماری می کنند. ما شروع تمرین را ساعت 6 و نیم می گذاریم، اینها 45 دقیقه زودتر در تمرینات حضور پیدا می کنند در حالیکه ما جزو مربیانی هستیم که خیلی زود می آییم.  همینقدر که بتوانم خواسته های این جوانان را برآورده کنم، خیلی کار بزرگی کرده ام.

این چهره نام آشنا در پایان اینگونه گفت : پدر من قبل از فوت شدن، 3، 4 تا وصیت به من کرد. یکی از آنها این بود که هرگز علیه استقلال صحبت نکنم و فقط می توانم درباره این تیم مثبت حرف بزنم.