چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
ماییس میناسیان در گفت و گو با البرز ورزشی؛

استقلال چوب خودی ها را می خورد

  ملی پوش سابق  تیم های آرارات، پاس و استقلال وضعیت کنونی آبی پوشان تهرانی را در قواره یک تیم  پرطرفدار ندانست و گفت: استقلال  چوب خودی ها را می خورد.

ماییس میناسیان که یک فصل در تیم استقلال بازی کرد و شاگرد ولادیمیر جکیج بود، در گفت وگویی با پایگاه خبری البرز ورزشی اضافه کرد: حیف است تیمی مثل استقلال که میلیونها هوادار دارد دچار حاشیه و کشمکش شود. به باور بنده، بزرگترها باید به این مسئله ورود کنند و اجازه ندهند استقلال بیش از اینها عوامل خودی به بدنه باشگاه ضربه بزنند.

وی افزود: اختلاف نظر در هر عرصه ای ممکن است  اتفاق بیفتد، اما متاسفانه در استقلال مشکلات و حاشیه ها به بیرون درز می کند و رسانه ای می شود که این اتفاقات اصلا به صلاح نیست و در ادامه به باشگاه ضربات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد .

رفتارهای تندخویانه که از سوی  برخی از پیشکسوتان استقلال در فضای منتشر می شود فضا را بیشتر از همیشه ملتهب می کند که این  حاشیه های مخرب هم به باشگاه ضربه می زند و هم اینکه هواداران را نگران می کند.

میناسیان با اشاره به اینکه مشکلات مدیریتی همواره در استقلال به عنوان پاشنه اشیل بوده، گفت: هم مدیران و هم کادر فنی باید به دیدگاه بزرگمردان و نخبگان این باشگاه احترام بگذارند و فقط در اندیشه توانمندی استقلال باشند، نه اینکه سلایق فردی را مقدم بدانند.

واقعا حیف است که این باشگاه بزرگ به سبب ندانم کاری خود استقلالی ها به این روز افتاده، البته این راه هم بگویم خانواده استقلال باید بیش از اینها واقع گرا باشد و شکست و ناکامی ها را به دیگر عوامل نسبت ندهد. وقتی تیم بی هدف بازی می کند و نتیجه نمی گیرد این کادر فنی است که باید پاسخگو باشد و استقلالی ها بجای آنکه در اندیشه سرپوش گذاشتن بر کم کاری های خود باشند بهتراست منطق پیشه کنند.

این پیشکسوت نام آشنا در خصوص علت موفقیت پرسپولیس در سال های اخیر گفت: نظم و مدیریت خوب برانکو و اصولی که این مربی در پرسپولیس پایه ریزی کرد باعث موفقیت شد، ضمن اینکه ثبات و همچنین یکدلی و از همه مهمتر بی توجهی به حاشیه های تخریب کننده در کامیابی این تیم نقش اساسی داشته است .

هارمونی تیمی چه در عرصه لیگ آسیا و چه در لیگ برتر را می توان  در تیم پرسپولیس دید و دلیل اصلی آن را باید در همدلی مدیریت، کادر  فنی و  بازیکنان جستجو  کرد.

میناسیان در  پایان  قابلیت تیم ملی فوتبال کشورمان را ستود  و اظهار داشت: انصافا تیم خوبی داریم که استخوان بندی  آنرا بازیکنان شناخته شده و پخته تشکیل  می دهد. لژیونرها بطور مستمر درگیر مسابقات  اروپایی هستند  و تجربه بالایی دارند که این فاکتور توانسته از ایران یک تیم بی رقیب بسازد. با این  شرایط تصور  می کنم رفتن  به جام جهانی دوراز دسترس نباشد .