پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مددی فرار را بر قرار ترجیح داد؛

 نکونام در راه است

آفتابی شدن احمد مددی در وزارت ورزش که بدون سر وصدا امروز شکل گرفت حکایت از آن داشت که شایعات چند روز گذشته در حال تبدیل شدن از قوه به فعل است.

مددی که می گفت اهل استعفا نیستم سرانجام تکلیف را یکسره کرد و استعفا داد. با استعفای مددی وضعیت استقلال کاملا تغییر کرد و جایگاه فرهاد مجیدی بیش از پیش در مخاطره افتاد.

اما در این میان ملاقات یکی دوروز گذشته ملکیان، فرد با قدرت باشگاه استقلال با جواد نکو نام به این نکته دامن زد که مجیدی هم مانند مددی باید غزل الوداع را سر دهد.

شاهدان می گویند، ملکیان از بهانه های بی اساس مجیدی خسته شده وهیچ توجیهی را برای از دست دادن سه جام در یک فصل را نمیتواند بپذیرد.از این رو وبه دور از چشم خیلی ها در مکان دور دست شام را با نکونام صرف کرده است. البته نکو نام چند شرط را مطرح کرده است. به این صورت که ابتدا رسما اعلام شود دیگر مجیدی مربی استقلال نیست.

دوم،با آنکه فرصت کم است،کار غربالگری انجام شود تا آنهایی که همچنان تفکرات مجیدی را در تیم همراه دارند وشاید در اینده موجب دردسر شونداز درب خروجی به بیرون از تیم هدایت شوند و تازه واردان را خودش به تیم اضافه کند.

اما جالب اینجاست که دیدوبازدید و قرار ملاقات های پنهانی با سردار مصطفی آجرلو برای اضافه شدن به جمع هیات مدیره یا مدیر عاملی باشگاه استقلال صورت گرفته است.آجرلو پاسخش را بعد از استخاره خواهد داد، گرچه او تمایل شدیدی برای دریافت این مسئولیت از خود نشان داده است.

بد نیست بدانید در صورت ورود اجرلو به باشگاه استقلال یک چهره کاملا ورزشی وفوتبالی که به مسائل فوتبال از صفر تا صد آشنایی و اشراف کامل بر فوتبال دارد او را همراهی خواهد کرد.