چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

قائدی جادوگر جدید

تیم شباب الاهلی به لطف درخشش مهدی قائدی به یک برد شیرین مقابل شارجه دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، این بازی پرگل و مهیج در حالی در زمین شباب الاهلی برگزارشد که احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب ثابت بود ولی مهدی قائدی از ابتدای نیمه دوم به میدان آمد.

مهدی در دقیقه گل دوم شباب الاهلی را رقم زد و در شرایطی که دو تیم با نتیجه جالب سه برسه مساوی بودند و بازی وقت تلف شده را سپری می کرد قائدی گل چهارم را ثبت کرد.

در شرایطی که هواداران شباب الاهلی از این نتیجه مساوی سه برسه  راضی بودند و بازی تمام شده به نظر می‌رسید، مهدی قایدی در محوطه جریمه الشارجه صاحب توپ شد و پس از دو دریبل ریز مدافعان حریف و در مقابل دروازه عادل الحسنی ضربه اش را به زاویه موافق زد تا در اوج ناباوری و در دقیقه ۹۰+۴ گل چهارم وارد دروازه شارجه شود.

بازیکنان شباب الاهلی واکنشی جالب به این گل داشت و در همراهی با مهدی قایدی یکی از به یاد ماندنی ترین جشن های خود را در گوشه استادیوم راشد دبی برگزار کردند.

هواداران حاضر در ورزشگاه هم که سر از پا نمی‌شناختند با فریادهای «مهدی مهدی» از ستاره تیم خود قدردانی کردند اما بی تردید بهترین واکنش به این گل به گزارشگر بازی تعلق داشت؛ کسی که در توصیف حرکت تکنیکی قایدی پیش از گل چهارم و ضربه نهایی او از عبارت «ساحر الجدید» به معنای جادوگر تازه استفاده کرد تا دو دهه پس از علی کریمی، یاد و خاطره او را برای هواداران الاهلی زنده کند.