پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
درد دل یک  پیشکسوت؛

استقلال نیاز به انسجام دارد

پیشکسوت نیکنام و موسپید باشگاه استقلال بهترین گزینه برای رهایی این تیم  از بن بست فعلی را ورود وزیر ورزش  و انتخاب یک فرد دلسوز در راس مدیریت دانست .

احمد  منشی زاده که از سال 1343 تا 1350 در تیم استقلال بازی کرد و زننده نخستین گل دربی سرخابی ها بود ، در  گفت وگویی با پایگاه خبری البرز ورزشی گفت : متاسفانه خانواده  استقلال  یکدل  نیستند و هرکس  ساز خودش  را می زند. به همین  دلیل ثبات در این باشگاه وجود ندارد و طبعا نمی توان در  این وضعیت توقع موفقیت داشت .

وی  افزود: پیشکسوتان ، مدیران و اصولا عوامل مختلف در باشگاه باید در  یک مسیر حرکت کنند و بجای کشمکش و اصطکاک ، انسجام داشته باشند تا بتوان در پرتو  همگرایی به هدف رسید.

در  سالهای گذشته این اختلافات به استقلال ضربه زد که بیش از هرکس این هوادار بود که خون دل خورد و نگران شد.

طرفداری که از شهرهای دوردست به تهران می اید تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک ببیند ، چه گناهی مرتکب شده که باید اینگونه زانوی غم در بغل بگیرد؟ من به عنوان یک موسپید استقلال از این وضعیت ناراحت هستم و  همانند یک طرفدار دلم می سوزد.

منشی زاده در پایان گفت : خوشبختانه دکتر سجادی از جنس ورزش است و زیر و بم ورزش را  بخوبی می داند ، لذا انتظار داریم یک مدیر کاربلد و کارامد را در راس مدیریت قراردهد  تا بتواند بخوبی این باشگاه پرطرفدار را هدایت کند.