پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تیم مهدوی کیا شروع کرد، اما...

تمرینات تیم امید کلید خورد وتیم مهدوی کیا کارش را همراه با دو دستیارش که یکی هلندی ودیگری ایرانی دو رگه است، آغاز کرد.

در نوبت اول بخشی از جمع ۶۶بازیکن فراخوانده شده در تمرینات که دو تا سه روز زمان خواهد برد دیده محک خواهند خورد.مابقی در و نوبت دیگر وارد تمرینات خواهند شد، اما ادامه بحث ما که در نوبت اول اشاره ای به آن شد.

قبل از آنکه تمرینات کلید بخورد ، یک بازیکن بدون آنکه در تمرینات حضور پیدا کند از لیست تیم امید خارج شد. دلیل حذف به شرایط سنی ان بازیکن برمی شود.

خوب شد که آقایان که بازیکنان را به مهدوی کیا دیکته کرده اند خیلی زود وبه سرعت باد وبرق متوجه بازیکن غیرمجاز شدند، اما این نباید پایان کار تلقی شود.

آیا بازیکنانی که از سوی فدراسیون فوتبال به مهدوی کیا دیکته شده اند و جناب سرمربی قرار است از این مجموعه به یک تیم به نام تیم امید دسترسی یابند به صورت مطلق صاف و پاک وبدون هر گونه ایراد سنی هستند؟ اگر در این مورد دقت لازم بیش از گذشته صورت بگیرد، قطعا آرامش نقش دو چندان به خود خواهد گرفت.

 نکته بعدی،ایا انچه که بعنوان فراخوان تحویل سر مربی شده است، به صورت تمام کمال ،پتانسیل حقیقی فوتبال ما را در بخش تیم امید تشکیل می دهد؟ قطعا چنین نیست .

طبیعی است که اکثریت دعوت شدگان فعلی به دوران تیم قبلی امید برمی گردند و از بازیکنان جدید که اتفاقا در رقابت های امید باشگاه ها خوش درخشیدند وباز فراتر از فراخوانده شدگان فعلی دیده شده اند نباید خبری باشد،چون نه فدراسیونی ها آنها را دیده اند ونه مهدوی کیا آنها را دیده یا شناخت از آنها دارد.

نویسنده: اکبر عزیزی