پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

حمید مطهری: ما فریب ابن حرف ها را نمی خوریم

مربی تیم پرسپولیس گفت: تنها تیم نماینده فوتبال ایران هستیم ، اما کسی قدردان این مهم نیست.

حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس از وضعیت تیم پرسپولیس به همکار ما گفت:در شرایط خوبی به سر می بریم.تنها تیم ونماینده فوتبال ایران هستیم که در هر دوره در مراحل نهایی لیگ آسیا حضور پیدا می کنیم، اما افسوس که در داخل کسی بر این ارزش قدر قائل نمی شود. کسی با ما از زاویه مهربانی یا در حد کمک برخورد نداشت.

با این حال ما پرسپولیسی هستیم، نمی توانیم بی تفاوت بمانیم. ما هوادار میلیونی داریم. دلمان به آنها خوش است وانها هم با حمایتشان به ما دلگرمی می دهند.

مطهری اضافه کرد: اخبار تیم الهلال را رصد می کنیم. فریب اخباری که روزانه با رنگ ولعاب گونا گون پخش می شود را نمی خوریم. هر روز یک بازیکن در این تیم مصدوم می شود ۲۴ساعت بعد همان بازیکن به بهبودی می رسد، فکر می کنید ما باید فریب این حرف ها را باید بخوریم.

مطهری ادامه داد: با قامتی بلند وگام های استوار به عربستان خواهیم رفت تا الهلال را در خانه اش غافلگیر کنیم. گرچه سخت است، اما پرسپولیس تیم روزهای سخت است.ما به خاطر فوتبال کشور وشادی دل هواداران به عربستان خواهیم رفت، اما مانده  آنهایی  که با پرسپولیس نامهربانی به خرج داده اند و به ما به چشم بیگانه نگاه می کنند چگونه با وجدان خود کنار آمده اند.