پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نگرانی یکطرفه دبیر فدراسیون فوتبال

دبیر فدراسیون فوتبال که این روزها وبر خلاف روزهای اولیه بیشتر در رسانه ها و فضای مجازی دیده می شود، اخیرا گفته است، نگران حذف دو تیم پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هستم.

نمی دانیم این نگرانی بابت چیست؟ البته موضع فدراسیون وسازمان لیگ  در مقابل پرسپولیس نه تنها بر ما و بلکه بر همگان  مشخص و روشن است.

اگر نگرانی در خصوص پرسپولیس وجود داشت، فدراسیون مسیری را فراهم می کرد تا پرسپولیس هم مثل سایران برای با قدرت دیده شدن در لیگ قهرمانان آسیا و صد البته برابر الهلال موفق به جذب حداقل یک بازیکن خارجی می شد. اما نگرانی ها این اجازه را از پرسپولیس سلب ساخت.

نمی دانیم در این خصوص ،یعنی ایجاد گاردمقابل پرسپولیس  کدام نگرانی را فراهم می کند.

اصولا نگرانی چیست و از کجا اغاز شده است؟

وقتی که همه راه ها برای به قدرت رسیدن پرسپولیس مسدود می شود، باقی ماندن  این دوتیم  در ردیف  تیم های حرفه ای دیگر نگرانی ندارد. فوتبال حرفه ای یا باقی ماندن در جمع فوتبال حرفه ای زمانی تعریف پیدا می کند که در اوج دیده یا در اوج طی کرد.

آقای دبیر همیشه نگران فدراسیون فوتبال! چندان نگران استقلال و پرسپولیس نباشید. چون این دو تیم قبل از انکه شما نگران باشید، براساس  شلیک قوانین یک بعدی با  نگرانی ملاقات داشته  و زودتر از شما در دایره نگرانی گرفتار آمده اند؛ چون فعلا بحث دل شکستن مهم است، نه قدرت و اوج گیری پرسپولیس و...

نویسنده: اکبر عزیزی