پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار پشت پرده فوتبال

جلالی در کنار آجرلو!

تغییرات در باشگاه استقلال هنوز به نقطه پایان خود نرسیده و کماکان هر روز به صورت پررنگ و گاهی در نقش کم رنگ شاهد جا به جایی و تغییرات در باشگاه استقلال هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بعد از انتخاب چند چهره جدید و حذف برخی از کمیته ها، اکنون نگاه مدیر عامل جدید باشگاه استقلال به سمت و سوی تغییرات در آکادمی باشگاه استقلال معطوف شده است.

در این رابطه شنیدیم، محمد رضا مهرانپور که در زمان مددی مسئولیت آکادمی را بر عهده داشت بعد از رفتن مددی، چند روزی است که درمحل دفترکار و درمسئولیت خود حاضر نمی شود.

آجرلو که بر مسائل آکادمی و اصولا بر تیم های پایه حساسیت نشان می دهد در نظر دارد تا این مسئولیت خطیر را به شخصی واگذار کند که مورد اطمینان است.

فراخوانی مجید جلالی و قرار گرفتن او در راس آکادمی از مواردی است که مدیر عامل جدید را به آرامش خواهد رساند.

آجرلو با جلالی در یک دوره در تیم پاس تهران دوران و تجربه خوبی را با هم پشت سر گذاشتند. قهرمانی پاس با جلالی در لیگ در زمان مدیریت آجرلو دوران غیر فراموش شدنی است.

انتظار و توقع آجرلو این است که جلالی این مسئولیت را بپذیرد. اما جلالی هنوز پاسخی ارائه نداده است زیرا حضور او در آکادمی و در فوتبال پایه عملا وی را از چرخه مربیان در انتظار وصاحب تیم داشتن در لیگ برتر خارج خواهد کرد.

اما با توجه به این نکته زمزمه هایی در حد شایعه و آن هم در خارج از باشگاه استقلال به گوش می رسد مبنی بر این که جلالی شاید در ظاهر به عنوان مدیر آکادمی وارد باشگاه استقلال شود، اما او در پشت پرده نقش مربی در سایه را خواهد داشت. او برای روزهایی مدنظر است تا در صورت مشاهده  نتایج نا امید کننده و حس ناکامی تیم استقلال در جریان رقابت های لیگ برتر ناگهان از پشت پرده خارج و سکان دار تیم استقلال شود. البته همانطوریکه اشاره شد این بحث در خارج از باشگاه مطرح است واصولا از این دست و این گونه زمزمه های مشابه در خارج از باشگاه استقلال و هر تیم دیگری وجود دارد.