چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

دیدار با پیشکسوتان و قهرمانان در شهرداری منطقه پنج

اقدامی ارزشمند که می تواند از سوی شهرداری های مناطق سراسر کشور مورد تحسین قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

محمود کلهری شهردار منطقه، بي ‌شك رشد و اعتلاي ورزش به همت و مجاهدت غيورمرداني رقم مي‌خورد كه در اين عرصه با تلاش و جهد خود، كمر به خدمت ورزش اين مرز بوم بسته‌اند و اكنون پس از گذشت سال‌ها شركت در فعاليت هاي ورزشي رداي پيشكسوتي بر تن كرده‌اند و لذت عمر خويش را در انتقال اين تجارب گرانبها به آحاد مردم مي دانند.

کلهری افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های اداره ورزش در آینده این است که عزیزان پیشکسوت و قهرمانان سابق از حاشیه به متن آمده و تجربیات خود را در اختیار نسل جوان و مستعد قرار بدهند.

وی اضافه کرد: بسیار حرکت با ارزشی است که هراز گاهی تجلیل شود از قهرمانانی که صاحب نام بودند و تاریخ‌ساز شدند و خوشحالم که می‌بینم بسیار با نشاط و سرزنده هستند. امیدوارم سالیان سال سایه‌شان بر سر ورزش باشد.

 

او ادامه داد: قاسم موسوی ورزشکار ارزنده و افتخارآفرین که سال‌ها برای اداره ورزش منطقه مقام‌ کسب کرده اکنون به عنوان یکی از پیشکسوتان خوش‌نام ورزش فوتبال همچنان به فعالیت در این حوزه می‌پردازد قابل تقدیر است.

در این مراسم دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی، سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری و سید قاسم موسوی مدیر اداره ورزش منطقه حضور داشتند و باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، تنها با حضور جمعی محدود برگزار شد.

در پایان این مراسم از گودرز حبیبی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال، مجید جلالی مربی اسبق تیم ملی و باشگاههای تراکتور سازی، پرسپولیس و …

ابراهیم میرزاپور بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه فولاد و مربی دروازه‌بانان تیم ملی، حسین فرکی بازیکن اسبق تیم ملی و پاس و مربی اسبق تیم ملی، حمید درخشان بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پاس و مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال تجلیل به عمل آمد.