پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اخبار کوتاه

نگاهی گذرا به اتفاقات ریز و درشت فوتبال ایران می تواند دوستداران این ورزش زیبا را در جریان امور تیم های ملی و باشگاهی قرار دهد که بخشی از آنها را می خوانید.

*ابوالفضل جلالی، مدافع جوان و تازه پیوسته استقلال که پای خود را به تیغ جراحان سپرده است احتمالا تا 10 روز دیگر در تمرینات گروهی استقلال شرکت خواهد کرد.

 

*دکتر علی فتح ا... زاده ظهر امروز با سردار آجورلو ملاقات خواهد کرد. گویا این دیدار به خاطر برخی اطلاعات و اسناد و مدارکی صورت گرفته تا آجورلو را در جریان مسایل مربوط به کمپ حجازی و سایر املاک قرار دهد.

 

*با بازگشت رشید مظاهری به تمرینات استقلال، علیرضا رضایی دروازه بان تازه وارد این تیم در آستانه جدایی قرار گرفت. رضایی از پیکان به خاطر استقلال جدا شده بود. او پیشنهاداتی هم دارد.

 

*قضاوت دیدار تیم ملی فوتبال ایران و امارات به کریستوفر داور وسط و آشتین انتوان و جورج لانکر به عنوان کمک داور سپرده شد. این بازی روز 15 مهرماه برگزار خواهد شد.

 

*فراز کمالوند که اخیرا سرمربی نفت مسجدسلیمان شد بار دیگر با این تیم به مشکل برخورد کرد. وی دیروز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد. کمالوند رکورددار جابه جایی هاست.

 

*وزارت ورزش برای ایجاد آرامش در تیم فوتبال پرسپولیس بیانیه صادر کرد. وزارت ورزش گفت به دلیل الزامی که به وجود آمده، هر کارگزاری که به عنوان اسپانسر مشترک قرمز و آبی می آید، باید در امر پرداختی به این دو باشگاه مساوی عمل کند.

 

*تیم ملی فوتبال کشورمان با یک پرواز اختصاصی از فرودگاه مهرآباد عازم امارات شد. قرار است لژیونرها از فردا در دبی به تیم ملی ملحق شوند.