پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هر دم از این باغ بری می رسد...

همه دم از بلاتکلیفی می زنند

بمحض رضای خدا یکی پیدا بشود به اهالی فوتبال خوزستان بگوید در فضای مدیریت تیمداری فوتبال خوزستان چه خبر است؟

همه تیم های دارا  وندار، دولتی وغیر دولتی(خصوصی ) دم از بلاتکلیفی وکمبود اعتبارات می زنند؟ برسر فوتبال خوزستان چه آورده اند که واگذاری اجاره ای امتیاز تیمداری و فروش پروانه باشگاه تبدیل به یک اپیدمی مرگبار و تهی شدن ارزش های ورزشی فوتبال گردیده؟  وهردم از این باغ فوتبالی بری می رسد ؟ آن از فولاد خوزستان  که صدای  بسته شدن پنجره اش گوش اهالی فوتبال وهواداران فولاد را کر کرد و بعد از آن، استقلال خوزستان که ناگهان طبل فروش وخروجش را  از استان ، بصدا درآوردند! اما اینک هم پنچره فولاد خوزستان باز شد وهم آن  صدای ناهنجار  طبل،فروش استقلال خوزستان در نطفه خفه گردید ۰ سپس نوبت به استقلال ملاثانی رسید که سومین شوک را به فوتبال خوزستان وارد کند؟  این تیم بعد از اثبات شایستگی اش در فوتبال کشور   ناگهان  برایش یک مالک جدید با در دست داشتن سند وحکم اجرایی  ازدادگاه پیدا شدونزدیک بوداین تیم در آستانه شروع رقابت های لیگ آزادگان دسته یک کشور به فنا برود؟  ولی حالا به ظاهر با ریش سفیدی  و وساطت ،انگار قرار شده استقلال ملاثانی به راهش ادامه دهد تا بعد چه پیش خواهد آمد؟!  هنوز جریانات پرونده استقلال ملاثانی بطور کامل مختومه نشده؟که  اینبار صدای سرنا از فوتبال ملی حفاری بلند  شد که تیم فوتبال ملی حفاری با آن دبدبه وکب کبه اش  در مسیر که در بلاتکلیفی حضور یا عدم حضور در رقابت های لیگ دسته دوم کشور وشاید انصراف از تیمداری فوتبال قرار گرفته است؟ واینک به دنبال یک مستأجر خوب دوساله هستند که امتیاز تیم فوتبال حفاری اجاره داده شود؟  از طرفی حکایت قدیمی  دوتیم نفتی،ابادان ومسجد سلیمان که هواداران پرشور آنان هم چنان از بی محلی وزارت نفت و مدیران تیم ها شاکی وبسیار هم  می نالدند  در شرایطی ادامه دار است  که  هرروز شاهد جذب ودیپورت بازیکن جدید وقدیم در این دو تیم هستیم؟واین در شرایطی است که ،مدیران دوتیم نفتی ابادان ومسجد سلیمان در فضای مجازی و مطبوعاتی وجلسات شهروندی فریاد هل من ناصرا ینصرنی سر داده و بلاتکلیفی این دو تیم  اظهر من الشمس است؟ وازطرفی وزارت نفت طبق قانون ماده فلان. آنان را طفل سرراهی اعلام کرده که قانون موجود ابلاغ شده ، اجازه حضانت این دوفرزندش را( نفت ابادان ونفت مسجد سلیمان ) را به وزارت نفت نمی دهد؟

به راستی این چه حکایتی ایست در فضای فوتبال خوزستان روال شده و چندین سال در حال تکرار است ؟ چرا  نباید آب خوش از گلوی هواداران فوتبال خوزستان پایین برود وهمیشه فوتبال خوزستان  در استرس و بلاتکلیفی است ؟

در فضای مدیریتی وتیمداری فوتبال خوزستان چه خبراست؟ که هردم از این باغ بری می رسد؟

آیا قرار است فوتبال خوزستان را از نفت وحفاری وارگان های دولتی برای همیشه جدا  کنند ؟ این سوالی ایست که مدت هاست ذهن اهالی فوتبال را بخود جلب کرده؟ چرا مدیران نفتی واخیرا حفاری  وبطور کلی صنعتی از تیمداری در فوتبال لیگ کشوری  استنکاف می کنند؟ این بستر سازی جدید به ظاهر قانونی؟ در مقابل فوتبال نه تنها بوی خوشی ندارد بلکه سرنا زدن از دهانه گشاد آن است؟  به ناله های حزین فوتبال خوزستان توجه شود؟ ما نوشتیم و یادآوری کردیم.

نویسنده: سید مهدی ابوس