پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چراغ لیگ روشن می شود

تا ساعاتی دیگر چراغ لیگ بیست ویکم برتر روشن خواهد شد. افتتاحیه نمادین در مشهد خواهد بود.

در این شهر تیم پدیده میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود. هرچند که چهار بازی امروز همه درساعت چهار بعد از ظهر شروع خواهد شد. در اینجا نگاهی اجمالی به چهار بازی امروز خواهیم داشت.

پدیده مشهد در شرایطی به تشکیلات تیم رسید که بازیکنانش عصر دوشنبه با مدیران این باشگاه به توافق رسیدند و قرارداد امضا کردند.

هادی عقیلی مربی جدید این تیم که جانشین مهدی رحمتی شده است، در حالی تیم خودرا روانه میدان خواهد کرد که در دقیقه ۹۰ صاحب تیم شد.

اما آلومینیوم اراک با خطیبی از مدت ها قبل به دوران آمادگی راه یافت. گرچه گروهی ازبازیکنان قبل این تیم به سایر تیم ها کوچ کرده اند.

*نساجی مازندران میزبان تیم تازه وارد لیگ یعنی فجر سپاسی است.

نساجی از حال روز خوبی برخوردار است،اما فجر هنوز به تجربه لیگ برتر راه نیافته است.

* سپاهان با مس حساس تر ین بازی روز اول محاسبه می شود. سپاهان اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است، اما می خواهد بازنده از قبل نباشد.

*پیکان با نفت مسجد دیدار خواهد کرد.پیکان با ترکیبی جدید دیده خواهد شد.تقریبا بازیکنان تاثیر گذار خودرا از دست داده است.اما نفت مسجد سلیمان هنوز با مشکلات داخلی خود گریبانگیر است.حتی کمالوند مربی این تیم به دلیل شکایت باشگاه سایپا روی نیمکت نخواهد داشت.

با این چهار بازی چراغ لیگ روشن خواهد شد. بازی های بعدی روز چهارشنبه انجام خواهد شد که سرآمد آنها دیدار استقلال با هوادار است.