جمعه هفتم اردیبهشت ماه
حضور قهرمان جهان در برنامه تلویزیونی؛

ساروی: مادرم در حق ما پدری کرد

هادی ساروی، قهرمان بلندآوازه و جوان مازندرانی در گفت و گویی صمیمی با مجری تلویزیون از هر دری سخن گفت و در کنار تجلیل از محمد بنا و مربیان آملی اش به رنج ها و پشتیبانی های مادرش اشاره کرد که برای او و برادرش هم پدر بود و هم مادر.

برنامه «درجه یک» که از شبکه یک صدا سیما به مناسبت هفته وحدت پخش می شود محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو و قهرمان جهان در نروژ به همراه برادر ومادر گرامی ش میهمان این برنامه بودند و طی برنامه سوالات متعددی از محمد هادی ساروی این جوان شایسته آملی پرسیده شد. ساروی ۲۳ ساله که دارنده مدال المپیک و جهان است  در مورد مشقت و سختی کشتی سخن گفت که کسب مدال جهانی و المپیک سال ها تمرین و سخت کوشی به دنبال دارد و از قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک و جهان به عنوان الگو و انگیزه ای برای کسب مدال جهان والمپیک یاد کرد و همچنین محمدهادی ساروی کسب مدال های خود را مرهون زحمات محمد بنا دانسته و از این مربی عزیز تشکر کرد.

در حاشیه حضور محمدهادی ساروی از مادر و برادرش نیز سوال هایی پرسیده شد که بیشتر خارج از بحث ورزشی و جنبه خانوادگی داشت مهدی ساروی برادر بزرگتر هادی ساروی که ۲۶ سال دارد و رشته والیبال را دنبال می کند.

همچنین محمد هادی ساروی در مصاحبه خود در مورد موفقیت هایش به دعاهای مادرش اشاره کرد و از او تشکر کرد.

مجری برنامه در مورد استرس های یک مادر نسبت به فرزندش موقع حضور در مسابقه سوال کرد که مادر هادی ساروی این استرس ها و تنش ها را غیرقابل تحمل وصف کرد و از اینکه فرزند برومندش به شادی دل مردم کمک می کند ابراز خرسندی کرد. در پایان برنامه با اهدای دسته گل به خانواده ساروی از او قدردانی و تشکر کردند.

جا دارد که اشاره کنیم که سالار عقیلی خواننده محبوب و مردمی کشورمان که اصالت مازندرانی دارد در برنامه یاد شده حضور داشته است و درباره ورزش کشتی و ارزش آن در کسب مدال های گوناگون صحبت کرد.

نویسنده: احمد دباغ