چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
هفته دوم لیگ بیست و یکم فوتبال؛

کدام واگن از قطار جدا می شود؟

هفته دوم لیگ ۲۱ امروز دنبال خواهد شد. امروز شاهد چهار بازی خواهیم بود، تیم های پیروز می توانند بین خودبا دیگران فاصله ایجاد کنند و بازنده اندکی از قطار در حال حرکت فاصله خواهند گرفت.

هوادار با پیکان در شرایطی یکدیگر را ملاقات خواهند کرد که هر دو از بابت بازی هفته اول زخم بر بدن دارد.

پیکان برای قرار گرفتن در واگن تیم های پیروز باید سبک بازی خودرا به نزدیکی تیم های لیگ برتری برساند.هوادار نیز که سال اول را تجربه اندوزی می کند،در هفته اول مقابل استقلال قواره یک تیم لیگ برتری را از خود به نمایش گذاشت،اگراین رویه ادامه پیدا کند،هوادار را باید در بازی امروز یک حریف جدی مقابل پیکان دانست.

**  استقلال با ذوب آهن دیداری هیجان انگیزی خواهد بود. مجیدی با تارتار تقابل خوبی خواهند داشت. هر دو صاحب سبک هستند.شاگردان تارتار آموخته اند که در هرجای زمین توپ از دست رفت کار دفاع کردن از همان نقطه آغاز خواهد شد که این روش کار استقلال را سخت خواهد کرد. اما مجیدی بار دیگر با سه دفاع بلزی خواهد کرد تا بیشترین توانایی اش را  با نفرات زیاد  در حمله متمرکز کند. ذوبی ها در ارسال پاس های قطری دارای تبحر هستند تا اجازه ندهند حریف به سازمان تیمی دست پیدا کند، اما گویی استقلال بر این اندیشه است تا از کناره ها زهر خود را بریزد.

** گل گهر در مقابل فجر سپاسی به دنبال یک نمایش پرسروصدای دیگری است.شاگردان قلعه نوعی باز عطش گلزنی دارند مثل هفته اول که کارشان را مقابل تراکتور با پنج گل آغاز کردند.اما فجر به دنبال نباختن یا کم رنگ باختن است.

**  زخمی های هفته اول اکنون مقابل هم قرار می گیرند.نفت در تبریز میهمان تراکتور است.فیروز کریمی ومنصوریان به دنبال باز کردن گره کار خود هستند. به همین دلیل ناچارند جانب احتیاط را داشته باشند.

نویسنده: اکبر عزیزی