پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نگاهی به دو بازی باقیمانده لیگ؛

پرسپولیس صدر جدول را می خواهد

با انجام دو بازی باقیمانده،پرونده دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بسته خواهد شد.پرسپولیس با نساجی دیدار خواهد کرد وآلومینیوم میزبان فولاد خوزستان است.

پرسپولیس بعد از پیروزی جالب توجه مقابل فولاد اکنون در دیداردوم خود در شرایطی نساجی را ملاقات خواهد کرد که تیم مازنی شرایطی همچون پرسپولیس دارد.

یحیی به دنبال صدر جدول است. شاگردان وی تمرینات خود را برای نشستن بر صدر جدول دنبال کرده اند، اما نساجی با الهام ساکت بر این اندیشه است تا در صورت امکان به عنوان پدیده لیگ خودنمایی کند.

نساجی از تیم هایی به شمار می آید که نه مفت باز است ونه از قبل بازنده، ولی پرسپولیس برای اوج گیری تمامی ابزارهای لازم را  در اختیار دارد از این رو در شروع کار و در اهواز فولاد را بد جوری زمین گیر کرد. بدون شک برای کنار زدن نساجی از همان ابزارهایی که فولاد را متوقف کرد به کار خواهد گرفت تا صدر جدول به راحتی از دست نرود.

آلومینیوم اراک که یک پیروزی در کارنامه دارد، فولادی را ملاقات خواهد کرد که از بازی اول زخم بر تن دارد. ویسی سرمربی فولاد در توجیه شکست اول برابرپرسپولیس عنوان کرد که ما مغلوب تجربه پرسپولیس شدیم.اکنون آلومینیوم تجربه پرسپولیس را ندارد، باید دید که این بار چه اتفاقی بر سر فولاد و ویسی خواهد آمد.در صورت ناکامی فولاد، نگاه ها به سمت و سوی گرشاسبی مدیرعامل فوتبال دوخته خواهد شد، زیرا انتخاب ویسی برای فولاد به گرشاسبی بر می گردد و قطعا چیزی جز اشتباه نخواهد بود.

اما آلومینیوم که شروع خوبی از خود به نمایش گذاشت بر این اندیشه است تا با عبور از فولاد همچنان در جمع بالانشینان جدول باقی بماند تا بازبان بی زبانی بگوید ما برای قدرت نمایی در لیگ ۲۱ وارد شده ایم.

نویسنده: اکبر عزیزی