چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مشکل پدیده مربی بود؟

تیم فوتبال پدیده در همین دو هفته ای که از زمان بازیهای لیگ برتر گذشته به یکی از خبرسازترین تیم های حاضر در لیگ  تبدیل شده است. بازیکنان این تیم همچنان معترض هستند و ادامه اعتراضات به مرحله ای کشیده شده تا در هفته دوم بازی ها از همراهی تیم شان چشم پوشی کنند.

اختلاف واعتراض بازیکنان از آنجا شروع شد که چند روز قبل از آغاز بازی ها، طی ابلاغیه ای از سوی مدیران باشگاه از بازیکنان خواسته شد که مبلغ ۲۰ درصد از قراردادها به دلیل مشکلات مالی کسر خواهد شد،این برخورد موج تازه ای در تیم مشهدی ایجاد کرد وحتی کار به استعفای دسته جمعی بازیکنان کشیده شد.تحریم تمرینات بر میزان چالش ایجاد شده افزود تا در نهایت مسئولان باشگاه مجبور شده  تا در بازی اول به ناچار از وجود بازیکنان امید استفاده کنند.در بازی دوم با ادامه تحریم،تیم پدیده نتوانست به رفسنجان برسد و  حاضر به انجام مسابقه نشد.

اکنون چالش دو دستی تیم پدیده را در بر گر فته است، اما بدانید که مسئولان باشگاه پدیده در اقدامی کم نظیر به جای توجه به خواسته های بازیکنان سرمربی تیم را برکنار کردند. رضا مهاجر ازسر مربیگری کنار زده می شود تا راه و مسیر بازگشت برای اکبر میثاقیان فراهم شود. نوع ورود میثاقیان به گونه ای بود که باعث رنجش رضا مهاجر شد.

اکنون میثاقیان وارد شده است،اینکه تیم پدیده به ارامش خواهد رسید،مشخص نیست، اما اتفاقات در فوتبال ما می رود تا در نوع خود به رفتارهای نادر تبدیل شود. چندی پیش هم در لیگ یک نوع دیگری از  اتفاقات عجیبی رقم خورد. مهدی رجب زاده بازیکن فصل پیش ذوب آهن که از فوتبال کناره گیری کرده به مدیران تیم قشقایی شیراز پیشنهاد می دهد،در شرایطی اسپانسر را در این تیم شیرازی حاکم خواهد کرد تا خودش سرمربی این تیم شود. بوی پول به مشام رسید تاسرمربی قبلی به سرعت باد برکنار و رجب زاده برصندلی سرمربیگری تکیه بزند. احتمالا اتفاقات دیگری در راه است فقط باید کمی صبر وحوصله از خود نشان داد.